نیروهای مسلح، ایران را به دژی نفوذناپذیر تبدیل کرده‌اند
کد خبر: 4135023
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
استاندار کرمان:

نیروهای مسلح، ایران را به دژی نفوذناپذیر تبدیل کرده‌اند

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه ایران به برکت وجود نیروهای مسلح قوی به دژ نفوذ ناپذیری تبدیل شده است، گفت: وجود نیروهای مقتدر نظامی یکی از دلایلی عجز دشمن برای ضربه زدن به نظام است.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در آیین گرامیداشت روز ارتش در کرمان ضمن ابراز امیداوری برای درخشش بیش از پیش ارتش و افتخارآفرینی این نیرو، به حدیثی از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: سربازان دژ و پناه مردم، عزت دین و امنیت مردم و زینت زمامداران هستند.

وی با بیان اینکه امنیت از نعمت‌های مجهول است، افزود: امنیت امروز نتیجه تلاش همه نیروهای نظامی و ارکان امنیتی کشور است و دشمن نمی‌تواند کاری در برابر اقتدر ایران انجام دهد.

استاندار کرمان با اشاره به سابقه تشکیل ارتش و فرمان امام خمینی(ره) در این رابطه، اظهار کرد: عده زیادی به سختی به این فرمان تمام تن دادند و به‌دنبال انحلال ارتش بودند. جفای بسیاری توسط کسانی که بازیچه دست دشمنان بودند انجام شد اما امام(ره) با تیزبینی ارتش را حفظ کردند و ارتش امروز یکی از ارکان‌ مهم امنیتی کشور است.

وی با بیان اینکه وجود نیروهای مقتدر نظامی یکی از دلایلی عجز دشمن برای ضربه زدن به نظام است، گفت: اگر روزی دشمن گزینه‌های روی میز و زیر میز را مطرح می‌کرد اما امروز دیگر میزی برای او نمانده که گزینه‌ای روی آن باشد و این مسئله نتیجه همت و اقتدار نظام است.

فداکار با اشاره به عملکرد خوب نیروهای مسلح در حوزه‌های امنیتی و نظامی، گفت: از اول انقلاب در تحریم و تهدید از جانب دشمن بودیم اما نیروهای مسلح همواره مدافع وطن بودند و در حال حاضر مرزهای کشور با حضور همین نیروها حراست می‌شود.

وی تصریح کرد: ارتش از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم استفاده می‌کند و ارتشیان اولین کسانی هستند که در بحران‌ها حضور می‌یابند. دشمن نیز می‌داند که ایران به برکت وجود نیروهای مسلح قوی به دژ نفوذ ناپذیری تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha