اعلام فراخوان ثبت‌نام در مسابقات «مدهامتان» در کردستان
کد خبر: 4134990
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

اعلام فراخوان ثبت‌نام در مسابقات «مدهامتان» در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در کردستان خبر داد.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های مساجد همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی از اعلام فراخوان ثبت‌نام در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در کردستان خبر داد و افزود: فعالان قرآنی استان کردستان از یکم تا 30 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود در این دوره از رقابت‌های قرآنی اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی در دو بخش ویژه اعضا و ویژه کانونی برگزار می‌شود، بیان کرد: بخش ویژه کانونی شامل طرح مسجد پایگاه قرآن، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری بوده است.

وی به رشته‌های بخش ویژه اعضا اشاره کرد و افزود: قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، حفظ کل، حفظ جزء 30، قرائت نماز، اذان و مکبری از جمله رشته‌های شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» بوده است.

دریایی یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha