اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج
کد خبر: 4133904
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌شود.

محدودیت ترافیکی در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سرهنگ برزو مرادی، رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در تمامی معابر منتهی به سمت میدان آزادی و خیابان حضرت امام (ره) و از سه راه حبیبی به سمت مسجد جامع سنندج اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان کردستان بیان کرد: رانندگان می توانند از بلوار کردستان، خیابان اردلان و همچنین خیابان های مردوخ جنوبی و جامی به عنوان مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

وی تأکید کرد: همشهریان شب قبل از مراسم، از پارک خودرو در مسیر خیابان امام(ره)، سه راه حبیبی و خیابان شهدا جنوبی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، خودروهای متوقف شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

مرادی از شهروندان خواست ضمن همکاری با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، از اصرار برای تردد در مسیرهایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند، خودداری کنند.

وی یادآور شد: طرح محدودیت ترافیکی برای سهولت شهروندان و حضور هرچه پرشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اعمال می‌شود.

انتهای پیام
captcha