اعلام آمادگی بیش از 100 کانون‌ مساجد برای تشکیل پایگاه قرآنی در اردبیل
کد خبر: 4133147
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

اعلام آمادگی بیش از 100 کانون‌ مساجد برای تشکیل پایگاه قرآنی در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: هم اکنون بیش از 100 باب از کانون‌های منتخب مساجد استان برای تشکیل پایگاه قرآنی اعلام آمادگی کرده‌اند.

کانون های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۲۱ فروردین‌ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل، گفت: همزمان با مطرح شدن فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی، فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از این طرح استقبال و زمینه اجرای این طرح در مساجد را فراهم کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون بیش از 100 باب از کانون‌های منتخب با شعار «هر کانون یک پایگاه قرآنی» برای تشکیل پایگاه‌های قرآنی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی برای آموزش به نوجوانان و جوانان، تدبر در مفاهیم و معانی قرآن کریم و برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن کریم از مهمترین محورهای اجرای برنامه‌های پایگاه‌های قرآنی به صورت متناوب روزانه و هفتگی خواهد بود.

آمون خاطر نشان کرد: این گام مهم به همت بچه‌های مسجد برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برداشت شده و تلاش خواهیم کرد شبکه‌ای از فعالیت‌ها و فعالان قرآنی در مساجد استان شکل بگیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: انسجام بخشی به فعالیت‌های قرآنی و اجرای طرح‌های ابتکاری با محوریت قرآن کریم از جمله اهداف تشکیل این پایگاه‌های قرآنی است.

وی بیان کرد: به زودی اجرای مسابقات مختلف قرآنی نیز برای نوجوانان و جوانان طراحی خواهد شد تا علاوه بر آموزش‌های قرآنی شاهد رقابت‌های قرآنی در محلات و مساجد باشیم.

آمون تاکید کرد: طرح سمیر نیز در ماه مبارک رمضان با هدف انسجام بخشی بین کانون‌های مساجد منتخب برای اجرای فعالیت‌های مختلف قرآنی هم اکنون در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha