فعالیت ۱۰۴ آشپزخانه اطعام مهدوی در سمنان
کد خبر: 4133146
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶

فعالیت ۱۰۴ آشپزخانه اطعام مهدوی در سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پویش «هم‌سفره» همچنان با همراهی خیران و نیکوکاران در حال انجام است، گفت: ۱۰۴ آشپزخانه اطعام مهدوی برای مددجویان استان فعال است.

ارسالی// فعالیت 104 آشپزخانه اطعام مهدوی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عصر روز گذشته، 21 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پویش «هم‌سفره» طرحی برای مشارکت خیران و نیکوکاران در برپایی افطاری‌های ساده برای نیازمندان، محرومان و مددجویان این نهاد است، گفت: در این بین ۱۰۴ آشپزخانه مهدوی برای پخت غذای گرم با کمیته امداد استان سمنان همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق آمار تا دهم فروردین بالغ بر ۱۲۸ هزار و ۸۸۰ پرس غذا گرم، افطاری ساده و سبد کالا تهیه و بین نیازمندان توزیع شده که در این راستا در این پویش تلاش بر این است تا در ماه مبارک رمضان مددجویان و نیازمندان در قالب اطعام مهدوی، افطاری ساده غذای گرم و بسته‌های معیشتی و سبد غذایی دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه تا هجدهم ماه مبارک رمضان ۸۱ هزار و ۴۹۸ پرس غذای گرم و ۳۶ هزار و ۵۰۷ افطاری ساده بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شده متذکر شد: با مشارکت خیران در این مدت مذکور ۱۰ هزار و ۸۷۵ سبد کالا تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

ذوالفقاری افزود: مجموع ارزش اقدامات فوق ۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان برآورد شده که بر این اساس همراهی مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه شایان تقدیر است که با کمک این مراکز و مشارکت مردم این میزان کمک افزایش خواهد داشت.

به گفته وی شماره کارت ۰۴۳۸-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و کد دستوری: #۰۲۳۰*۸۸۷۷* برای مشارکت مردم در این امر خداپسندانه در نظر گرفته‌شده و در شب‌های قدر با هدف حمایت از کودکان نیازمند استان سمنان شهروندان می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ و ثبت‌نام در سایت، ekram.emdad.ir از یک یا چند کودک در طرح اکرام و محسنین حمایت کنند.

انتهای پیام
captcha