شهید صیاد شیرازی نمونه کامل اخلاص و شجاعت بود
کد خبر: 4132979
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

شهید صیاد شیرازی نمونه کامل اخلاص و شجاعت بود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه کسب رضای خداوند اولویت اصلی شهداست، گفت: شهیدانی مانند صیاد شیرازی، صداقت با وجودشان تلفیق شده بود و نمونه عینی اخلاص، معنویت و شجاعت بودند.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز، ۲۱ فروردین در محفل انس با قرآن که به مناسبت سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی برگزار شد، گفت: شهیدانی مانند شهید صیاد شیرازی صداقت با وجودشان تلفیق شده بود و نمونه کامل اخلاص، معنویت و شجاعت بودند.

وی با بیان اینکه کسب رضای خداوند اولویت اصلی شهداست، افزود: شهید صیاد شیرازی در زمینه اخلاق فردی، انسانیت اجتماعی و از لحاظ اداری و کاری، شخصیتی ممتاز بود لذا باید این شهدا الگوی جامعه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به ویژگی‌های ممتاز شهید سپهبد صیاد شیرازی بیان کرد: خصوصیات این شهدا باید با مطالعه بیشتر و درست شناسایی و برای جامعه تبیین شود چراکه فراهم کردن زمینه الگوبرداری از خصوصیات شهدای والامقام مقام انقلاب تأثیر زیادی بر جامعه می‌گذارد.

وی «صدیق بودن» را شاخصه‌ وجودی شهدای والامقام انقلاب ذکر کرد و گفت: صدق در حکم، نیت و اراده، عزم و گفتن، وفای به عهد، عمل و صدق در جهاد و اخلاص از ویژگی‌های شهداست.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه شهدای صدیق انقلاب با ویژگی‌هایی چون اخلاص، معنویت و شجاعت به درجه شهادت رسیدند، افزود: امید است همه ما بتوانیم با اخلاص و شجاعت ادامه‌دهنده راه شهید سپهبد صیاد شیرازی باشیم و با صداقت قدم در راه آن‌ها بگذاریم.

امیر حمیدرضا رحمت‌پور، فرمانده لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در ادامه این مراسم اظهار کرد: همزمان با دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی برنامه‌های زیادی از جمله، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با جانبازان و خانواده شهدا و مسئولان ارشد در استان برگزار می‌شود و رژه ارتش نیز همزمان با سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهید سپهبد صیاد شیرازی یادآور شد: شهادت حق ایشان بود و ما نیز باید با الگوگیری از این شهید والامقام، ادامه‌دهنده راه وی باشیم.

انتهای پیام
captcha