اعلام ساعات فعالیت مراکز اهدای خون خراسان‌جنوبی در شب‌های قدر
کد خبر: 4132929
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

اعلام ساعات فعالیت مراکز اهدای خون خراسان‌جنوبی در شب‌های قدر

مدیرکل انتقال خون خراسان‌‌جنوبی گفت: مراکز اهدای خون خراسان‌جنوبی در شب‌های قدر از ساعت 19:30 تا یک بامداد فعال و پذیرای اهداکنندگان خون هستند.

کامبیز مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون خراسان‌‌جنوبیکامبیز مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون خراسان‌‌جنوبی در خصوص اهدای خون در ماه رمضان و به‌ویژه شب‌های قدر، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مراکز اهدای خون بیرجند، قاین و طبس در این شب‌ها از ساعت 19:30 تا یک بامداد فعال هستند و در روزهای غیرتعطیل نیز مراکز اهدای خون فعال بوده و مردم می‌توانند به بیماران، خون اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون خراسان‌‌جنوبی بیان کرد: شب گذشته و در اولین شب قدر امسال،  209 نفر به مراکز اهدای خون استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد، 169 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند. در نخستین شب قدر سال گذشته نیز 160 نفر مراجعه داشته‌اند که 135 نفر موفق به اهدای خون شدند.

مهدی‌زاده با بیان اینکه اکنون دو مرکز در شهرستان بیرجند در تمام روزهای هفته فعال بوده و همچنین در روزهای یکشنبه و چهارشنبه عصرها نیز فعال است، افزود: مراکز قاین و طبس در طول روزهای هفته و مرکز فردوس نیز روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال هستند.

وی یادآور شد: نیاز به خون نیازی همیشگی بوده و از مردم می‌خواهیم اهدای خون را تنها به شب‌های قدر موکول نکرده و در تمام روزهای سال به فکر یاری رساندن به بیماران باشند تا نیازها نیز رفع شود.

انتهای پیام
captcha