مقابله با جنگ نابرابر رسانه‌ای نیازمند طرح و برنامه است
کد خبر: 4132887
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
استاندار آذربایجان شرقی:

مقابله با جنگ نابرابر رسانه‌ای نیازمند طرح و برنامه است

عابدین خرم با اشاره به اینکه در جنگ نابرابر رسانه‌ای قرار داریم، گفت: اکنون صدای توپ، تفنگ و موشک که نشانه جنگ سخت‌ است کمتر شنیده می‌شود، اما صدای جنگ رسانه‌ای نابرابر بی‌وقفه شنیده می‌شود و باید برای مقابله با این جنگ، طرح و برنامه داشته باشیم و براساس آن حرکت کنیم.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، شامگاه، 20 فروردین‌ماه، در آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب، با گرامی‌داشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی، گفت: شرط مردانه مردن، مردانه زیستن است و شهید آوینی زندگی خود را وقف تعهد به هنر انقلاب کرده بود.

وی با اشاره به اینکه به یک نقشه راه در عرصه فرهنگ و هنر در استان احتیاج داریم، بر توجه بیشتر به مبادلات و ارتباطات فرهنگی با داخل کشور و منطقه پیرامونی خود تأکید کرد.

خرم با بیان اینکه اکنون دشمن در جنگ جهانی علیه اصالت‌های انقلاب اسلامی، دین و مکتب از طریق جنگ فرهنگ، هنر و رسانه ورود کرده، گفت: هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه استان در مناسبت‌های مختلف موضع گیری‌های خوب و به‌موقعی دارند و مسئولان نیز باید به بحث فرهنگ و هنر توجه مضاعفی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هنر برای جامعه، مردم و اجتماع ارزش والایی دارد، تأکید کرد: باید گروه‌های هنرمندان متعهد را در تبریز و آذربایجان شرقی بیشتر شکل دهیم تا به انسجام بیشتری دست یابند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: دشمن در جنگ رسانه‌ای، قوی کار کرده و چیزی که ما در این عرصه و جنگ روایت‌ها کم داریم، انسجام است و باید کاری متفاوت‌تر از گذشته انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در جنگ نابرابر رسانه‌ای قرار داریم، اظهار کرد: اکنون صدای توپ، تفنگ و موشک که نشانه جنگ سخت‌ است کمتر شنیده می‌شود، اما صدای جنگ رسانه‌ای نابرابر بی‌وقفه شنیده می‌شود و باید برای مقابله با این جنگ، طرح و برنامه داشته باشیم و بر اساس آن حرکت کنیم. رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در این آیین با تاکید بر اهمیت والای هنر در انقلاب اسلامی، گفت: پیوند انقلاب اسلامی با هنر، پیوند مرگ و زندگی است.

وی با اشاره به اینکه مرز حق و باطل، ظالم و مظلوم، شهید و جلاد از هم جداست، گفت: باید برنامه‌ریزی و انسجام بیشتری داشته باشیم تا هنرمندان متعهدی که می‌خواهند متناسب با زمان ایفای نقش کنند، احساس غربت نکنند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: عمل به تعهد برای هنرمندان مجاهدت است و هنرمندان موحد، انقلابی و مردمی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند و ما مسئولان نیز به عنوان خدمتگزاران مردم در خدمت هنرمندان هستیم.

انتهای پیام
captcha