پیکر مادر شهیدان حقی‌پور در پلدختر تشییع شد
کد خبر: 4131884
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

پیکر مادر شهیدان حقی‌پور در پلدختر تشییع شد

پیکر مادر شهیدان حقی‌پور امروز، ۱۷ فروردین‌ماه بر روی دستان مردم شهیدپرور پلدختر تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر مادر شهیدان حقی‌پوربه گزارش ایکنا از لرستان، پیکر مادر شهیدان عزیزالله و عصمت‌الله حقی‌پور امروز، ۱۷ فروردین‌ماه از درب منزل ایشان واقع در میدان شهدای پلدختر بر روی دستان مردم شهیدپرور پلدختر تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

کربلاییه زرین‌طلا نعمتی مادر شهدای والامقام عزیزالله و عصمت‌الله حقی‌پور روز گذشته به رحمت ایزدی پیوست.

شهیدان عزیزالله و عصمت‌الله حقی‌پور از بسیجیان دوران دفاع مقدس بودند که در بمباران شهر پلدختر و در میدان شهدای این شهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی درگذشت مادر شهیدان حقی‌پور پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام به این شرح است: «خبر درگذشت مرحومه مغفوره کربلائیه زرین‌طلا نعمتی، مادر شهیدان والامقام عزیزالله و عصمت‌الله و پاسدار جانباز مرحوم فیض‌الله نعمتی باعث تأثر اینجانب شد.

رحمت و درود بیکران الهی به ارواح پاک شهدا و مادران شهدا، مادرانی که همواره جلوه‌هایی با شکوه از صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند، مادرانی که با پیروی از حضرت ام‌البنین(س) رسالت خود را با فدا کردن جان فرزندانشان انجام دادند.

اینجانب درگذشت مادر فداکار و صبور شهیدان را پس از سال‌ها رنج دوری از فرزندانش، به خانواده محترم آن مرحومه، همه وابستگان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران شهرستان پلدختر تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای عزیز از دست رفته غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم.»

انتهای پیام
captcha