پایگاه تابستانه مهدوی در یزد ایجاد می‌شود
کد خبر: 4131563
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

پایگاه تابستانه مهدوی در یزد ایجاد می‌شود

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد از ایجاد پایگاه یا کانون تابستانه با محوریت مهدویت و هدف پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در این استان خبر داد.

نشست برنامه‌ریزی اوقات فراغتبه گزارش ایکنا از یزد، محمود رستگاری، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، 15 فروردین در نشست هماهنگی ایجاد پایگاه یا کانون مهدوی به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش‌‍‌آموزان در تابستان گفت: خوشبختانه با کمک و همراهی مربیان و کادر اجرایی بنیاد عملکرد بنیاد استان در سال گذشته مورد قبول واقع شده و با گزارش ارائه شده در استان، مورد تأکید قرار گرفت برنامه عملیاتی برای سال پیشرو تدوین و برنامه‌های مهدوی با جدیت برگزار شود.

رستگاری با اشاره به برگزاری طرح «یاران آفتاب» در مراکز پیش‌دبستانی سه شهرستان اضافه کرد: با توجه به موفقیت آمیز بودن برگزاری طرح یاران آفتاب در مراکز پیش‌دبستانی و لزوم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان و ارائه محتوا مهدوی در این کلاس‌ها بنیاد استان در پی آن است با کمک و همراهی مربیان مهدویت استان کلاس‌هایی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان با موضوعات و رشته‌های مختلف برگزار کند.

حمید رستگاری، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) استان یزد نیز در این نشست اظهار کرد: با توجه به زمان مناسب تابستان برای برگزاری کلاس‌های متنوع برای دانش‌آموزان و استقبال خانواده‌ها از ثبت نام فرزندان خود در کلاس‌های مفید و تأکید مسئولان استان برای آموزش فرهنگی و مذهبی دانش‌آموزان در پی برنامه‌ریزی برای ایجاد یک پایگاه یا کانون تابستانه بر پایه مهدویت هستیم که کلیات این طرح که امسال مختص دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی است، آماده شده و امیدواریم با کمک و همراهی مربیان جزئیات این طرح نیز جمع‌بندی و ثبت نام کلاس‌ها آغاز شود.

وی افزود: از موضوعات و کلاس‌های در نظر گرفته می‌توان به آموزش‌های قرآن، معارف مهدوی، نماز، رایانه، هنر، ورزشی، اردو و استخر اشاره کرد.

یادآور می‌شود در این نشست تعدادی از مربیان فعال در حوزه مهدویت نظرات خود را در خصوص جزئیات این طرح بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha