افطاری‌های ساده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس اجرا شود
کد خبر: 4131275
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

افطاری‌های ساده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس اجرا شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس با هدف جهاد تبیین، بیان کرد: در راستای ایجاد فضای معنوی و شور و نشاط محافل انس با قرآن کریم و افطاری‌های ساده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس اجرا شود.

سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، عصر دوشنبه ۱۴ فروردین، در نشست با مدیران مدارس استان قزوین، گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران رتبه‌بندی به سرانجام رسید و خوشبختانه معوقات ۱۴۰۱ به طور کامل پرداخت شد؛ هرچند در این مسیر مشکلاتی پیش آمد که از این بابت از همه همکاران عزیز پوزش می‌طلبیم.

وی اظهار کرد: ابتدا قرار بود به نومعلمان و طرح مهرآفرین با آزمون و شرایط خاص رتبه‌بندی تعلق گیرد که مجدد این دو گروه نیز بدون پیش شرط مشمول رتبه‌بندی شدند. در برخی از موارد نیز رتبه‌های همکاران دچار مشکل شده است که این عزیزان باید نسبت به رتبه خود ثبت اعتراض و در صورت نیاز مدارک خود را بارگذاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه یکی از اهداف رتبه‌بندی ارتقای معیشت معلمان بود؛ ارتقای سطح کیفی آموزش وپرورش از دیگر اهداف این طرح بود، تصریح کرد: بررسی مدارک در مرحله قبل توسط ارزیابان خارج از استان انجام شده بود؛ ولی مقرر شده در مرحله جدید رسیدگی به اعتراضات در استان و مناطق صورت گیرد تا بر اساس شناخت از همکاران در حق آنان اجحاف نشود.

وی از صدور حدود شش میلیون حکم در این ایام در رابطه با رتبه‌بندی خبر داد و گفت: برخی از همکاران فرایند صدور کارنامه‌شان تکمیل نشده ولی جهت جلوگیری از ضرر مالی حکم همکاران صادر شده است؛ به هرحال در مرحله رسیدگی به اعتراضات باید عدالت رعایت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: جدی گرفتن نکات ایمنی از جمله بستن درب مدارس پس از ورود دانش‌آموزان به واحد آموزشی و بررسی صحت و سلامت دوربین‌های مدار بسته در دستور کار قرار گیرد ضمن اینکه حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در مدارس و جلوگیری از شکسته شدن حرمت این ماه مبارک از واجبات است.

وی با تأکید بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس با هدف جهاد تبیین، بیان کرد: برنامه‌های مناسب و باشکوه برای هفته بزرگداشت مقام معلم پیش‌بینی شود و در راستای ایجاد فضای معنوی و شور و نشاط محافل انس با قرآن کریم و افطاری‌های ساده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس اجرا شود.

انتهای پیام
captcha