حضور مؤسسات قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت فارس الزامی است
کد خبر: 4131192
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

حضور مؤسسات قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت فارس الزامی است

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی خواستار اطلاع‌رسانی گسترده برای نمایشگاه قرآن و عترت شد و افزود: حضور مؤسسات قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت الزامی است و باید مقدمات حضور آنان فراهم شود زیرا حضور دستگاه‌ها به تنهایی در این نمایشگاه کفایت نمی‌کند.

عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنیبه گزارش ایکنا از فارس، عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنی امروز، 14 فروردین در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی این استان با تأکید بر اهمیت حفظ جایگاه قرآن در برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت گفت:‌ چندین دوره تجربه برگزاری نمایشگاه قرآن داشتیم که باید آسیب‌ها و نقاط ضعف دوره‌های قبل را شناسایی و برطرف کنیم.

وی همچنین بر ضرورت دعوت عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه قرآن تأکید کرد و افزود: به دلیل مسافت فضای نمایشگاه بین‌المللی باید حتماً تسهیلاتی برای رفت و آمد مردم در نظر گرفته شود.

امیدواری علاوه بر این‌ها خواستار اطلاع‌رسانی گسترده برای نمایشگاه قرآن و عترت شد و افزود: حضور مؤسسات قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت الزامی است و باید مقدمات حضور آنان فراهم شود زیرا حضور دستگاه‌ها به تنهایی در این نمایشگاه کفایت نمی‌کند.

این قاری برجسته استان فارس با بیان اینکه مراسم جزءخوانی قرآن بعد از نماز مغرب و عشاء در نمایشگاه دنبال شود، گفت: باید شأن این مراسم را رعایت کنیم و حتماً موارد مربوط به حضور قرآن‌دوستان را مدنظر قرار دهیم.

بهنام جعفری، رئیس دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) هم در این نشست گفت: دارالقرآن آستان مقدس شاهچراغ(ع) در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و در آن فعالیت‌های ترویجی و آموزشی را ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha