اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در فارس
کد خبر: 4130868
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت روز طبیعت و همچنین محدودیت‌های ترافیکی در این روز خبر داد.

یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 12 فروردین گفت: در راستای روان‌سازی ترافیک و پیشگیری از حوادث جاده‌ای، مأموران پلیس با استقرار در محورهای مواصلاتی و مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌های استان، محدودیت‌هایی را در روز 13 فروردین اجرایی خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز طرح ترافیکی از ساعت 7 صبح روز طبیعت، افزود: از این ساعت به بعد از خروج موتورسیکلت و همچنین وانت بار و یا کامیون‌هایی که در قسمت بار اقدام به سوار کردن مسافر کرده‌اند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ملک‌زاده با بیان اینکه همه تمهیدات و تدابیر لازم، برای استقرار امنیت مطلوب و برای اینکه شهروندان در سطح استان فارس بتوانند روز طبیعت آرامی را سپری کنند، اندیشیده شده است، گفت: در این راستا از سیستم‌های پایش تصویری و تجهیزات هوشمند و گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی پلیس در نقاط مختلف شهرها و حاشیه پارک‌ها، باغ‌ها و تفرجگاه‌ها استفاده خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: از مردم و مسافران نوروزی تقاضا داریم که زمان سفر خود را مدیریت کنند، بازگشت خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و از عجله و شتاب بی مورد در هنگام رانندگی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: همه تلاش‌ها صورت گرفته تا امنیت خوبی را برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم آوریم و امیدواریم مردم عزیز در سایه چتر امنیت پلیس، روز شاد و بانشاطی در 13 فروردین تجربه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام ترک منازل خود نسبت به بسته بودن تمامی راه‌های نفوذ سارقان به منزل اطمینان حاصل کرده و از نگه‌داری طلاجات و وجوه نقد در منازل خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha