مهلت ارسال آثار به جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها تمدید شد
کد خبر: 4130559
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

مهلت ارسال آثار به جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها تمدید شد

رئیس دهمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها از تمدید مهلت ارسال آثار ملی و بین‌المللی به دبیرخانه این جشنواره تا دهم اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، رضا ثقتی، مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس فراخوان قبلی دهمین دوره جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور، علاقمندان می‌توانستند تا تاریخ ۲۸ اسفند آثار تولیدی خود در بازه زمانی ۱۰ خرداد ۹۷ تاکنون را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که این مهلت با توجه به درخواست‌های پرشمار مخاطبان تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این فاصله می‌توانند آثار جدیدی را با موضوعات امام رضا(ع) خلق کنند، افزود: شرکت در جشنواره به‌صورت الکترونیک و از طریق سایت شمس توس به نشانی ShamsToos.ir امکان‌پذیر است.

رئیس دهمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها «سرمقاله و یادداشت»، «خبر»، «گزارش»، «گزارش خبری»، «نقد»، «گزارش تصویری»، «تیتر» و «مصاحبه» را قالب‌های ارسال اثر عنوان و تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند سه اثر در هر بخش ارسال کنند.

وی با اشاره به بخش ویژه جشنواره با عنوان «امام رضا (ع)، الگوی مدارا و گفت‌وگو»، افزود: جشنواره برای رسانه‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران دارای دفتر می‌باشند نیز در بخش بین‌الملل برگزار خواهد شد. امیدواریم با توجه به تمدید مهلت جشنواره، شاهد حضور گسترده‌تر علاقمندان و رسانه نگاران شیفته امام رضا(ع) که دغدغه خلق اثر در این زمینه دارند، باشیم.

انتهای پیام
captcha