تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی نیم قرن اخیر میان‌شهر فسا
کد خبر: 4129541
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی نیم قرن اخیر میان‌شهر فسا

طی مراسمی از پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی نیم قرن اخیر میان‌شهر و روستاهای همجوار این منطقه در شهرستان فسا استان فارس تجلیل شد.

تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی نیم قرن اخیر میان‌شهر فسابه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، سوم فروردین‌ماه در آیین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی نیم قرن اخیر میانشهر و روستاهای همجوار این منطقه در شهرستان فسا استان فارس ضمن تقدیر از همکارانی که سالیان سال عمر خود را در سنگر تعلیم و تربیت در جهت تحقق اهداف عالیه نظام آموزشی گذرانده و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند، گفت: پیشکسوتان فرهنگی سرمایه معنوی، فرهنگی، اجتماعی و علمی برای آموزش و پرورش هستند.

وی بر لزوم اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت تأکید کرد و افزود: افراد بازنشسته چندین برابر بیشتر از کارمند مخارج دارند و از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست نمود در این راستا نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

عسکری بیان کرد: در استخدام جدید ۱۹۸۷ نفر به استان فارس اختصاص داده شده است و در واقع بیشترین سهمیه در کشور برای نیروی انسانی در حوزه آموزش ابتدایی به استان فارس تعلق گرفته است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم که آیت‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه میانشهر نیز حضور داشت با اهدای لوح سپاس، تندیس و هدیه از تلاش‌های پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت این منطقه در نیم قرن اخیر تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha