خوزستان، اولویت نخست محرومیت زدایی باشد
کد خبر: 4129383
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

خوزستان، اولویت نخست محرومیت زدایی باشد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر رفع چهره محرومیت از خوزستان اظهار کرد: ما هر چه در توان داریم باید برای محرومیت زدایی با اولویت خوزستان به کار بگیریم.

مرتضی بختیاریبه گزارش ایکنا از خوزستان، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) كشور امروز ۱ فروردین در حاشیه سفر به شهرستان اندیکا و بازدید از مناطق زلزله زده آن با بیان این‌که ۲۳ هزار واحد مسکونی در سال گذشته به گفت: از این ۲۳ هزار مسکن حمایتی مددجویان کمیته امداد امام، سهم خوزستان امسال بيش از یک هزار واحد مسکونی بوده و قریب به ۲ هزار مورد تعمیرات و ۲ هزار مورد احداث حمام، سرویس بهداشتی و لوله‌کشی گاز انجام شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هدف از سفرش به اندیکا را بازدید از منازل مسکونی ساخته شده زلزله زدگان اندیکایی و بررسی و ارزیابی کیفیت ساخت آنها امروز به اندیکا دانست و گفت: کارهای ارزشمندی با کمک خیران، دولت، بسيج و سپاه، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان انجام شد.

وی با اشاره به اينكه ۲۲۰ واحد متعلق به مددجویان اندیکا بود که منازل مسکونی آنها در زلزله مهرماه ۱۴۰۰ تخریب شد افزود : کار ساخت این واحد‌های مسکونی زلزله زدگان به خوبی انجام گرفته و برای تجهیزات آنها نیز تصمیماتی گرفته شد و کار بزرگی بود.

بختیاری ادامه داد: پس از اندیکا، سفری به دزفول داشتیم و با ۲۰۰ مددجوی یتیم دزفول که نور چشم ما هستند و وظیفه نوکری آنها را داریم به مناسبت سال تحویل دیدار کرده و همچنین هدیه مقام معظم رهبری که در اختیار کمیته امداد امام گذاشته بود به ایتام دزفول تقدیم شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: یقین داریم که ایتام در پیشگاه خداوند آبروی زیادی دارند و با این دل های پاک سال تحویل را در کنار آنها بودیم و به نظرم یکی از بهترین جلساتی بود که حضور پیدا کردم.

وی گفت: برنامه بعدی سفر ما به خوزستان حضور در منطقه محروم احمد فداله دزفول است و در سفرها و بازدیدهایی که از خوزستان داشتم احساسم این است که این استان به گردن کشور حق زیادی دارد.

بختیاری با تاکید بر رفع چهره محرومیت از خوزستان اظهار کرد: ما هر چه در توان داریم باید برای محرومیت زدایی با اولویت خوزستان به کار بگیریم.

انتهای پیام
captcha