بازدید استاندار کرمان از محل اسکان مسافران نوروزی
کد خبر: 4129358
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

بازدید استاندار کرمان از محل اسکان مسافران نوروزی

استاندار کرمان به‌منظور بررسی روند خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروزی از محل اسکان مسافران و بیمارستان شهید باهنر کرمان بازدید کرد.

بازدید استاندار کرمان از محل اسکان مسافران نوروزی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، اول فروردین‌ماه با بازدید از هنرستان مدرس ناحیه ۲ کرمان در جریان چگونگی پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی با تبریک سال جدید از دست‌اندرکاران ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان قدردانی کرد و سپس با‌ بازدید از کلاس‌های آماده شده برای اسکان مسافران به بررسی وضعیت و نحوه ارائه خدمات ستاد تسهیلات نوروزی در بخش‌های مختلف پرداخت و بر ارائه خدمات مناسب به مسافران تأکید کرد.

استاندار کرمان همچنین در اولین روز از سال جدید با حضور در بیمارستان شهید باهنر، روند خدمت‌رسانی به بیماران در ایام تعطیلات عید نوروز را بررسی کرد و ضمن خداقوت به کادر درمان، از تعدادی از بیماران بخش حاد بیمارستان عیادت و با آنها گفت‌وگو کرد.

فداکار در ادامه از جایگاه‌های عرضه میوه در سطح شهر و پایگاه‌ امداد و نجات کوهستان صاحب‌الزمان بازدید کرد. همچنین با نیروهای تلاشگر پایگاه آتش‌نشانی و انتظامی واقع در جنگل قائم گفت‌وگو کرد. 

 

انتهای پیام
captcha