تمام ظرفیت‌های استان برای تحقق شعار سال به کار گرفته شود
کد خبر: 4129339
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

تمام ظرفیت‌های استان برای تحقق شعار سال به کار گرفته شود

استاندار البرز گفت: سال ۱۴۰۲ براساس منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با شعار مهار تورم و رشد تولید، نامگذاری شد، از این رو اهداف و برنامه‌های استان البرز نیز با این شعار، هدفمند و منسجم‌تر دنبال می‌شود.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز روز سه‌شنبه، یکم فرودین در پیام تبریکی به مناسبت آغاز سال نو، اظهار کرد: همواره شعار سال که برگرفته از منویات حکیمانه و آگاهی سرشار مقام معظم رهبری است، چراغ راه مسئولان نظام در پیچ و خم‌های راه خدمتگزاری بوده، چراکه با توجه به توطئه‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمنان، هیچگاه این مسیر سهل نبوده است.

وی افزود: اکنون باید با بهره‌گیری از توان سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و فرهنگ‌سازی برای استفاده از کالای داخلی، حمایت از تولید، رفع موانع و ایجاد تسهیلات لازم برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی در استان بر روی رشد تولید متمرکز شویم و در تعاقب رشد تولید، رشد اشتغال و پویایی اقتصاد و ارتقای سطح معیشت و رفاه مردم را همراه خواهیم داشت.

این مسئول بیان کرد: در راستای مهار تورم باید به تبعیت از رویکردها و برنامه‌های کلان کشور، درصدد تحقق آنچه که به عنوان هدف در برش استانی تعریف شده، حرکت کنیم.

وی گفت: مدیران اقتصادی استان البرز در این زمینه مسئولیت خطیری دارند و باید برنامه‌های تخصصی خود را برای حرکت در مسیر شعار سال اعلام کنند.

استاندار البرز گفت: به طور قطع کارگروه ویژه‌ای در استان با هدف پیگیری و اجرای شعار سال، تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha