اجرای طرح شهید رهنمون در سردشت با همت بسیج جامعه پزشکی
کد خبر: 4129266
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

اجرای طرح شهید رهنمون در سردشت با همت بسیج جامعه پزشکی

مسئول بسیج پزشکی سپاه سردشت از اجرای طرح شهید رهنمون در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اجرای طرح شهید رهنمون در سردشت با همت بسیج جامعه پزشکیرحمان قادری، مسئول بسیج پزشکی سپاه سردشت، امروز 29 اسفند در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه مبارک رمضان، که در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد، گفت: با هدف خدمت به مردم مناطق محروم جامعه، تیم‌های پزشکی این شهرستان به روستاهای مرزی اعزام شدند.

وی یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را اهتمام برای خدمت به محرومان و ‏مستضعفین دانست، ادامه داد: در تداوم خدمات ارائه شده به اقشار بی‌بضاعت و برای کمک به مدافعان ‏سلامت و کادر درمان این طرح اجرا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سردشت اضافه کرد: تیم‌های پزشکی اعزامی شامل ۹ نفر اعم از یک پزشک عمومی، دو ماما، دو دارویار، دو پرستار، یک مددکار و یک روانشناس بوده، در ماموریت یک روزه به ۶۵۰ نفر از اهالی روستاهای مرزی خدمات درمانی و بهداشتی مختلف ارائه دادند.

قادری با بیان اینکه، از ابتدای سال تاکنون ۲۵ تیم پزشکی به ۱۸ روستای محروم و کم‌برخوردار شهرستان اعزام شده‌اند، گفت: در طول این مدت 3 هزار و 700 نفر از خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند شده‌اند، مبلغ ۱۱۴ میلیون تومان برای اقلام دارویی هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha