ضرورت حمایت از ظرفیت‌های مردمی در فضای مجازی
کد خبر: 4129138
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
استاندار فارس بیان کرد:

ضرورت حمایت از ظرفیت‌های مردمی در فضای مجازی

استاندار فارس با تأکید بر اینکه شناسایی و حمایت از ظرفیت‌های مردمی در ابعاد مختلف مربوط به فضای مجازی یکی از نکات مهم و قابل توجه شورای فضای مجازی استان باشد، افزود: شورای فضای مجازی استان موظف به پیگیری این مُهم است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 28 اسفندماه در پنجمین جلسه شورای راهبردی و توسعه فضای مجازی استان با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات شورای فضای مجازی استان، اجرای این مصوبات را تکلیفی قابل سنجش و قابل ارزیابی برای همه مدیران استان در مسیر سند راهبردی جمهوری اسلامی و دستورالعمل‌های مرکز ملی فضای مجازی عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه شناسایی و حمایت از ظرفیت‌های مردمی در ابعاد مختلف مربوط به فضای مجازی یکی از نکات مهم و قابل توجه این شورا باشد، افزود: شورای فضای مجازی استان موظف به پیگیری این مُهم است.

رئیس شورای راهبردی و توسعه فضای استان فارس همچنین بر ضرورت تعامل و ارتباط بیش از پیش و همه جانبه‌ اعضای شورا به منظور هم‌گرایی، هم‌افزایی و جلوگیری از موازی‌کاری در حوزه‌های مختلف فضای مجازی تاکید کرد.

یادآور می‌شود، در این جلسه، با ابلاغ استاندار فارس، محمدعلی فاضلی به عنوان دبیر شورای فضای مجازی استان، جواد قهرمانی به عنوان مسئول کارگروه توسعه زیرساخت‌ها و امنیت شورای فضای مجازی استان و فریدون خورشیدی مال احمدی به عنوان مسئول کارگروه فناوری دیجیتال شورای فضای مجازی استان منصوب شدند. 

انتهای پیام
captcha