اسکان مسافران نوروزی در مدارس فارس از مرز 85 هزار نفر گذشت
کد خبر: 4129136
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

اسکان مسافران نوروزی در مدارس فارس از مرز 85 هزار نفر گذشت

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از اسکان بیش از 85 هزار نفر میهمان نوروزی تا صبح امروز، 28 اسفندماه در مدارس این استان خبر داد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 28 اسفندماه در جمع خبرنگاران از اسکان بیش از 85 هزار نفر میهمان نوروزی تا صبح امروز، 28 اسفندماه در مدارس این استان خبر داد و گفت: استان فارس و شهر شیراز یکی از مناطق اصلی مقصد سفر مهمانان نوروزی کشور است.

وی تصریح کرد: امسال تلاش شده تا علی‌رغم اینکه مدارس استان باز و فعالیت در آن‌ها جریان داشت اما همزمان نسبت به آماده‌سازی برای پذیرش مهمانان نوروزی هم اقدام کنند که همین امر، بار مضاعفی را بر دوش مدیر و عوامل اجرایی مدارس استان نهاد.

عسکری با بیان اینکه طی بخشنامه‌های مکرر، موارد اجرایی که باید عوامل اسکان مدنظر قرار دهند، به مدارس اعلام شد، افزود: در دی‌ماه امسال برگزاری جلسات و تمهیدات درخصوص اسکان مهمانان نوروزی در آموزش و پرورش فارس به محض اینکه آموزش و پرورش مسئول کمیته اسکان مهمانان استان شد، آغاز شد.

رئیس کمیته اسکان ستاد سفرهای نوروزی استان فارس گفت: از آغاز فعالیت پذیرش مهمانان نوروزی تا صبح روز یکشنبه، ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۱ هزار نفر در قالب نزدیک به ۸ هزار و 800 خانواده و درمجموع نزدیک به ۸۶ هزار نفر روز در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش استان فارس اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: بیشترین آمار میهمان اسکان یافته در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش استان فارس به ترتیب مربوط به شهرهای شیراز، آباده و مرودشت است و در شهر شیراز نیز به ترتیب مربوط به ستادهای اسکان فرهنگیان نواحی چهار، یک، سه و دو است.

انتهای پیام
captcha