نخستین مجموعه فرهنگی تعزیه ایران در شیراز احداث می‌شود
کد خبر: 4128928
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

نخستین مجموعه فرهنگی تعزیه ایران در شیراز احداث می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از کلنگ‌زنی نخستین مجموعه فرهنگی تعزیه ایران در آینده‌ای نزدیک در شیراز خبر داد و گفت: ایجاد چنین فضاهایی اقدامی ماندگار برای نیروهای خدوم انقلابی در شورا و شهرداری خواهد بود.

محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدرضا هاجری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 27 اسفندماه در مراسم بهره‌برداری فاز نخست محورگردشگری و فضای شهری حاج عزت‌الله فهندژ سعدی، از کلنگ‌زنی نخستین مجموعه فرهنگی تعزیه ایران در آینده‌ای نزدیک در شیراز خبر داد و گفت: ایجاد چنین فضاهایی اقدامی ماندگار برای نیروهای خدوم انقلابی در شورا و شهرداری خواهد بود.

وی گفت: یکی از اقدامات شورای ششم رفع مشکلات پیش روی ایجاد طرح گردشگری و فضای شهری حاج عزت‌الله فهندژ بود که با همت شورای انقلابی این اقدام صورت گرفت.

هاجری با اشاره به حجم عملیاتی برای این محور گردشگری که فاز یک آن به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: قرار گرفتن محور گردشگری حاج عزت‌الله فهندژ در همسایگی آرامگاه سعدی، ضرورت بهره‌برداری فاز دوم این طرح در شش ماه نخست سال آینده را دوچندان می‌‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه جداره‌های این محور گردشگری همانند محورهای گردشگری دیگر در شهر شیراز خواهد شد، بیان کرد: حدود ۲۰۰ ملک برای احداث این محور تملک شده است.

انتهای پیام
captcha