اسکان 19000 مسافر نوروزی در مدارس فارس تاکنون
کد خبر: 4128914
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

اسکان 19000 مسافر نوروزی در مدارس فارس تاکنون

طبق اعلام دبیر کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس، تا صبح امروز، 27 اسفندماه بیش از ۱۹ هزار مسافر نوروزی در قالب ۵ هزار ۴۹۰ خانواده و ۵۳ هزار ۸۰۵ نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.

اسکان مسافران نوروزی در مدارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسنعلی محمدی، رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس امروز، 27 اسفندماه در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: این اولین بار است که آموزش و پرورش فارس به عنوان مسئول کمیته اسکان مسافران نوروزی در استان انتخاب و مدیرکل آموزش و پرورش به عنوان رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر استان انتخاب شده است.

وی ادامه داد: استان فارس در بین استان‌های کشور بیشترین مکان را به اسکان مسافران تخصیص داده است و با اختلاف زیادی در صدر قرار داریم.

دبیر کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس تصریح کرد: تا صبح روز شنبه، ۲۷ اسفند ماه بیش از ۱۹ هزار مسافر نوروزی در قالب ۵ هزار ۴۹۰ خانواده و ۵۳ هزار ۸۰۵ نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت:‌ مواد شوینده مورد نیاز مدارس اسکان را در هنرستان‌ها تولید و در مراکز اسکان توزیع کردیم.

یادآور می‌شود، ممنوعیت نصب چادر مسافرتی در مدارس، رعایت حجاب اسلامی، نظارت بر محل‌های اسکان‌ها، عدم استفاده از نمازخانه مدارس به عنوان خوابگاه، مزین کردن محیط اقامتگاه مسافرین به آموزه‌های اسلامی و پوسترهای جوانی جمعیت، بهره‌مندی از رزرو اینترنتی، ایجاد غرفه‌های دانش‌آموزی در محل‌های اسکان و ... از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام
captcha