دولت در مسیر محقق کردن مردمی‌سازی فعالیت‌ها است
کد خبر: 4128554
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

دولت در مسیر محقق کردن مردمی‌سازی فعالیت‌ها است

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مردم محور برنامه‌های دولت سیزدهم هستند، گفت: دولت در مسیر محقق کردن مردمی‌سازی امور و فعالیت‌ها است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۲۵ اسفندماه در شورای اداری لرستان، اظهار کرد: هر بخشی که بتواند مردمی‌سازی را به درستی درک کند، موفق می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت‌هایی که توانسته‌اند مدل مردمی‌سازی امور و فعالیت‌ها ارائه کنند و مبنای اصلی آنان مردم هستند، موفق بوده‌اند، گفت: برخی دولت‌ها با تلنگری قابل بالا و پایین شدن هستند اما دولت‌های متکی به مردم همیشه از قوام و استحکام برخوردارند.

زیویار با بیان اینکه ذات انقلاب اسلامی اتکا به مردم است، ادامه داد: دولت در مسیر محقق کردن مردمی‌سازی امور و فعالیت‌ها است کمااینکه مردمی‌سازی یعنی مردم همراه باشند، رشد کنند و بالا بیایند.

وی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید بروجردی را الگوهای مهم مردمی بودن توصیف و اظهار کرد: هر زمان مدیران دستگاه‌ها بتوانند متوجه ظرفیت بزرگ مردمی بودن شهدا در اجرای امورات محوله شوند دستاوردهای آن قابل تصور نخواهد بود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه موضوع مردمی‌سازی امور و فعالیت‌ها در حکمرانی نظام باید توسط افراد مسئله‌شناس مطرح و بعد از آن نهادمند شود، گفت: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در کنار ارتش، سپاه و بسیج را ایجاد کرد و این نشان از جایگاه والای مردمی‌سازی حکمرانی در نگاه ایشان است.

وی با بیان اینکه هر دستگاهی که بیشتر خود را با مردمی‌سازی امور و فعالیت‌ها وفق دهد موفق خواهد بود چراکه در بسیاری از موارد مردم سریع‌تر و جلوتر هستند، گفت: از ضروریات مردمی‌سازی تشکیل حلقه‌های میانی است.

زیویار با اشاره به بین‌المللی کردن ظرفیت‌های بسیج و اثر آن در مناسبات کشوری، ادامه داد: توافقات ایران و عربستان دیپلماسی و حرکت ابتکاری جدید در شرایطی سخت است چراکه بسیاری از کشورها کمر همت نابودی کشور بسته‌اند.

زیویار اضافه کرد: بعد از توافق ایران و عربستان بسیاری از کشورها به تکاپوی مذاکره با ایران افتاده‌اند.

انتهای پیام
captcha