پروانه بهره برداری برای خانه های مسافر‌ شیراز صادر می‌شود
کد خبر: 4128212
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

پروانه بهره برداری برای خانه های مسافر‌ شیراز صادر می‌شود

مسئول پیگیری امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: مالکان و مسافران برای ثبت و استفاده از خانه‌های اجاره‌ای در شیراز، به سامانه جانا مراجعه کنند.

به گزارش ایکنا از فارس، روان شاد مسئول پیگیری امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس امروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال برای رفاه حال مسافران نوروزی، در کنار هتل‌ها و هتل آپارتمان ها، خانه‌های اجاره‌ای برای اسکان در نظر گرفته شده است.

روان شاد با بیان اینکه سامانه جانا از طرف وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای ثبت خانه مسافر در نظر گرفته شده است، گفت: مالکان متقاضی اجاره دادن خانه به مهمانان نوروزی، می‌توانند تا ۲۵ اسفند با مراجعه به سامانه جانا، برای دریافت پروانه بهره برداری اقدام کنند.

وی در خصوص ایرادات سامانه گفت: به دلیل احتمال بروز اختلال در سامانه، متقاضیان می‌توانند درخواست خود را به صورت مکتوب به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس تحویل دهند.

مسئول پیگیری امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: یک تیم نظارتی شامل کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کارشناسان بخش خصوصی و ناظران اماکن درخواست‌ها را بررسی و با مراجعه به خانه مالکان متقاضی، پروانه بهره برداری صادر و قیمت اجاره را تعیین می‌کنند.

بنابه گفته روان شاد، مسافران اطلاعات خانه‌های دارای پروانه بهره برداری را می‌توانند از نشانی‌های اینترنتی جانا، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فضا‌های مجازی مالکان خانه‌ها دریافت کنند.

وی تاکید کرد که مسافران نوروزی در همه ساعات نوروز، می‌توانند هر گونه شکایت، پیشنهاد و انتقاد خود را در مورد خدمات نوروزی به شماره ۰۹۶۲۹ ارسال کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
captcha