راه‌اندازی قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۲ در میامی
کد خبر: 4127811
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

راه‌اندازی قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۲ در میامی

فرمانده سپاه ناحیه میامی از برگزاری رزمایش قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ در شهرستان میامی خبرداد و گفت: وظیفه این قرارگاه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به محرومان است.

ارسالی// راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی جهادی برای نوروز ۱۴۰۲ در میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، محمد مهدی اسماعیلی، فرمانده سپاه ناحیه میامی، امروز، 22 اسفند از راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی جهادی برای نوروز ۱۴۰۲ در میامی خبر داد و افزود: خدمت هدفمند و تجهیزات خدمت‌رسانی از مزیت‌های این قرارگاه‌ها است.

وی ادامه داد: این رویداد با حضور گروه‌های جهادی از ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور آغاز شده که در این راستا اقداماتی شامل ساخت خانه‌های نیازمندان و بسته‌های معیشتی بهداشت و درمان اعزام اکیپ‌های دندانپزشکی دراین رزمایش انجام شده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه رزمایش جهادی محرومیت‌زدایی در شهرستان میامی از ۱۳ اسفند ماه به مدت ۳۰ روز در روستاهای محروم آغاز شده متذکر شد: بسیجیان در هر زمان و مکانی که نظام به آنان نیاز دارد به صورت همگانی و منسجم حاضر می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی اضافه کرد: خصلت بسیجی آماده و پای کار بودن در حوادث غیرمترقبه از جمله سیل، زلزله، طوفان و همچنین جنگ‌های ترکیبی و نوپدید است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۵۹ گروه جهادی در پروژه‌های عمرانی با به‌کارگیری بیش از ۴۰۰ نفر نیروی بسیجی در نقاط مختلف این شهرستان اقدامات عمرانی و محرومیت‌زدایی را انجام داده‌اند افزود: یک هزار ۹۰۰ بسته معیشتی در سه نقطه کالپوش، فرومد و میامی توزیع شده است.

وی تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، اعزام اکیپ‌های تخصصی دندانپزشکی در منطقه کلاته‌های شرقی و روستاهای کردآباد در خرداد ماه سال جاری و ویزیت ۳۵۰ بیمار  را از جمله اقدامات صورت گرفته در سال‌جاری توسط گروه‌های جهادی برشمرد.

اسماعیلی با بیان اینکه بسیجیان شهرستان میامی در ۷۲ پایگاه مقاومت ۴۱ روستا، ۲ شهر رضوان و میامی و ۱۳ محله اسلامی بر پایه مسجدمحوری فعالیت دارند متذکر شد: خدمات‌رسانی بسیج در ۲ قرارگاه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان میامی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha