انعکاس اقدامات دولت سیزدهم؛ مصداق عینی جهاد تبیین
کد خبر: 4127736
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

انعکاس اقدامات دولت سیزدهم؛ مصداق عینی جهاد تبیین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: انعکاس اقدامات دولت سیزدهم، مصادق عینی جهاد تبیین است.

سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۲۱ اسفندماه در آخرین شورای اداری استان در سال 1401 که با حضور استاندار برگزار شد، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در شرایط جنگ ترکیبی دشمن مورد تأکید بوده و انعکاس اقدامات دولت سیزدهم مصداق مهم و عینی جهاد تبیین است.

به گفته وی؛ از آن جایی که دشمن مرتب به دنبال ناامید کردن مردم است،این اقدامات در راستای جهاد تبیین و امید بخشی به جامعه است.

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: ایام دهه فجر امسال هم اقدامات شایسته و خوبی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام گرفته که رویکرد مهم آن مردمی شدن برنامه‌ها بود.

طالبی ادامه داد: از ظرفیت تشکل‌های مردمی و خیریه‌ها استفاده کردیم و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان پای کار آمدند و این از محاسن برنامه‌های دهه فجر بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های شاد با محتوای غنی اسلامی در ایام دهه فجراظهار داشت: در حوزه عمرانی هم همزمان با دهه فجر هزار و 252 پروژه در سطح استان افتتاح یا کلنگ زنی شد که قابل توجه بود.

معاون استاندار با اشاره به اجرای 69 عنوان برنامه توسط کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر تصریح کرد: تهیه و طراحی چاپ دستاوردهای 17 ماهه دولت مردمی هم اقدام دیگری بود که در راستای اطلاع رسانی انجام گرفت.

طالبی با تأکید بر اینکه هیچ مورد ضد امنیتی در برنامه‌های دهه فجر شاهد نبودیم، اظهار کرد: برنامه‌ها با امنیت کامل اجرا شد و نتیجه آن حضور کم نظیر مردم در روز 22 بهمن بود به طوری که در هیچ سالی چنین جمعیتی با این شور و اشتیاق مسبوق به سابقه نیست و در این راستا از همه تشکل‌های مردم نهاد هم باید قدردانی کرد.

وی در ادامه به برنامه‌های دهه مهدویت اشاره کرد که فضای سازی خوبی توسط هیئت‌های مذهبی و دستگاه‌های اجرایی انجام گرفت و افزود: جشن میلاد علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان برتر، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برپایی نمایشگاه مهدویت، جشن ازدواج آسان در شهر مرزی درح و برپایی موکب از مهمترین برنامه‌های دهه مهدویت بود.

طالبی برگزاری جشنواره شاد دانش آموزی را اقدام مهم دیگری در استان برشمرد و افزود: بیش از چهار هزار دانش آموز در بیرجند از برنامه های متنوع این جشنواره بهره مند شدند که اقدامی ارزشی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به در پیش رو بودن آیین چهارشنبه سوری نیز گفت: باید مراقبت کنیم این آیین به چهارشنبه سوزی مبدل نشود.

معاون استاندار با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور هم گفت: تعداد زیادی از دانشجویان و دانش آموزان و بسیجیان محلات در این اردوها شرکت کردند که امید است بهره برداری خوبی از آن انجام شود.

طالبی با اشاره به سناریوی دشمن در موضوع مسمومیت دانش آموزان، تأکید کرد: اجتماع هراسی و اختلال در روند آموزشی و تربیتی مدارس، از سناریوهای دشمن در موضوع مسمومیت دانش آموزان است.

انتهای پیام
captcha