اقتدار نیروهای مسلح، امنیت پایدار کشور را رقم زد
کد خبر: 4127589
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
استاندار خراسان‌جنوبی:

اقتدار نیروهای مسلح، امنیت پایدار کشور را رقم زد

جواد قناعت گفت: به‌دلیل اقتدار نیروهای مسلح هیچ کشوری جرئت تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از این رو امنیت پایداری برای کشور رقم خورده است.

دیدار استاندار خراسان‌جنوبی با فرماندهان پایگاه هوایی سرلشکر خلبان شهید حسینیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، 21 اسفندماه در جریان بازدید اعضای شورای تأمین استان از پایگاه هوایی سرلشکر خلبان شهید حسینی اظهار کرد: به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی به‌ویژه رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب شاهد حضور نیروی مسلحی مقتدر در کشور هستیم که همواره با تجهیزات به‌روز پای کار امنیت نظام ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اراده مادی و معنوی نیروهای مسلح و جانفشانی آنان بیان کرد: در طول تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس، همواره صحنه‌هایی از ایثارگری‌های نیروهای مسلح خلق شده که بسیار ارزشمند است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه به‌دلیل اقتدار نیروهای مسلح هیچ کشوری جرئت تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از این‌رو امنیت پایداری برای کشور رقم خورده است، تصریح کرد: توجه به معنویات و تقویت عزم و اراده نیز در نیروهای مسلح قابل توجه است. لذا، باید همواره قدردان تلاش این قشر در کشور باشیم.

قناعت با اشاره به زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارتقای شرایط موجود و رفع نیازهای پایگاه، یادآور شد: این موارد با محوریت استانداری در دستور کار دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان‌جنوبی همچنین به نمایندگی از اعضای شورای تأمین استان، با اهدای لوح تقدیر از زحمات فرمانده پايگاه هوایی شهید حسینی بیرجند تقدیر و ارتقای رتبه وی را تبریک گفت.

متن کامل لوح تقدیر اهدایی استاندار به فرمانده پايگاه هوایی شهید حسینی بیرجند به این شرح است: 

«امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد ظهوریان

فرمانده محترم پايگاه هوایی شهید حسینی بیرجند

با سلام

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق ارزنده‌ای است که قدر و منزلتی جهادی دارد.

بی‌تردید دستیابی به توسعه و شکوفایی همه‌جانبه‌ کشور و تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون اهتمام و تلاش مؤثر همه خدمتگزاران نظام می‌باشد.

اینک که با ایثار و استواری در راه استقلال و امنیت ایران عزیز موفق به کسب درجه امیری شده‌اید، ضمن تبریک این ارتقا، امید است با عنایت خاصه امام زمان(عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) همچون گذشته در پاسداری از آرمان‌های انقلاب و امام راحل عظیم‌الشأن(ره) موفق و پیروز باشید.»

انتهای پیام
captcha