برگزاری گردهمایی اساتید قرائت و قاریان اردکانی
کد خبر: 4127543
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

برگزاری گردهمایی اساتید قرائت و قاریان اردکانی

گردهمایی تخصصی اساتید قرائت و قاریان قرآن کریم شهرستان اردکان با حضور امام جمعه و مسئولان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

گردهمایی اساتید قرائت و قاریان قرآن در اردکانبه گزارش ایکنا از یزد، گردهمایی تخصصی اساتید قرائت و قاریان قرآن کریم شهرستان اردکان با حضور امام جمعه و مسئولان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان، شب گذشته، 20 اسفندماه در این گردهمایی با اشاره به روایتی از حضرت امیر (ع) که، شدیدترین غصه‌ها برای انسان‌ها از دست دادن فرصت‌هاست گفت: یکی از این فرصت‌هایی که خیلی از افراد حسرت آن را می‌خورند، از دست دادن دوره جوانی است و از این فرصت به‌صورت جداگانه سؤال می‌شود زیرا سرنوشت انسان‌ها به دوران جوانی‌شان بستگی دارد.

وی با بیان اهمیت انس با قرآن و عترت اظهار کرد: حاملان و اهل قرآن در قیامت درجه و مقام ویژه‌ای دارند و درجات بهشت با انس و آشنایی و عمل به قرآن کریم افزایش می‌یابد.

شاکر اضافه کرد: همه ما در این دوره سخت و مضطرب که هجمه‌های زیادی به مسائل دینی و معنوی وجود دارد، وظیفه داریم که اولاً خود را در میدان معنویت و مکتب اهل بیت (ع) نگه داریم و ثانیاً دیگران را نیز در این راه و مسیر جذب کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن کریم قانون اساسی جامعه مسلمانان است افزود: در عرصه اجتماعی هم اگر جامعه‌ای بخواهد اصلاح شود، باید مردم آن جامعه با دستورات قرآن آشنا شوند و به آن عمل کنند.

امام جمعه اردکان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فعالان برنامه‌های مذهبی و قرآنی در شهرستان بر حمایت هرچه بیشتر از این فعالیت‌ها تأکید کرد.

شعبانعلی قانعی اردکانی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان نیز در این گردهمایی گزارشی از اقدامات انجام شده این نهاد را اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha