آخرین مهلت نام‌نویسی متقاضیان میزبانی طرح «رحله ۹» اعلام شد
کد خبر: 4127516
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵

آخرین مهلت نام‌نویسی متقاضیان میزبانی طرح «رحله ۹» اعلام شد

دبیر طرح ملی «رحله» آخرین مهلت نام‌نویسی متقاضیان میزبانی نهمین دوره این طرح را آخر اسفند اعلام کرد و گفت: تاکنون از ۶ استان کشور متقاضی میزبانی داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام هادی سیاری، دبیر طرح ملی «رحله»حجت‌الاسلام هادی سیاری، دبیر طرح ملی «رحله» در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه این طرح برای نهمین سال متوالی در نقاط مختلف کشور اجرا خواهد شد، گفت: طرح رحله به منظور تربیت حافظان قرآن طی 2 ماه تابستان اجرا می‌شود.

وی با یادآوری اینکه «رحله» یکی از طرح‌های مؤسسه بیت‌الاحزان است که هر ساله با همکاری نهادها و مؤسسات مختلفی در سطح کشور اجرا می‌شود، افزود: طی روزهای گذشته فراخوان آغاز نام‌نویسی متقاضیان میزبانی این طرح اعلام شد.

سیاری با بیان اینکه تاکنون 6 استان کشور متقاضی میزبانی این طرح در تابستان 1402 شده‌اند، آخرین مهلت نام‌نویسی برای میزبانی این طرح را پایان اسفند اعلام کرد.

دبیر طرح ملی رحله با تصریح اینکه احتمال تمدید این مهلت بسیار کم است، از متقاضیان میزبانی خواست تا هرچه سریع‌‌تر با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه بیت‌‌‌الاحزان به آدرس beytolahzan.ir مراجعه کرده و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

وی بیان کرد: داوطلبان میزبانی طرح ملی رحله باید حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ فیلم و عکس از محل انتخابی برای برگزاری طرح را به ستاد طرح ملی رحله ارسال کنند. پس از طی مراحل ارزیابی توسط بازرسی ستاد طرح ملی رحله، در صورت تأیید مکان و احراز شرایط مؤسسه میزبان، تفاهم‌نامه‌ای میان میزبان و مؤسسه بیت‌الاحزان منعقد خواهد شد و مراکز می‌توانند پس از شرکت در دوره توجیهی، به‌طور رسمی کار خود را آغاز کنند.

دبیر طرح ملی رحله با بیان اینکه این طرح در سال آینده فعلاً ویژه آقایان برگزار خواهد شد، گفت:‌ تاکنون شرایط برگزاری طرح به صورت شایسته ویژه بانوان مقدور نشده است اما در صورت موافقت اعضای ستاد طرح ملی رحله و احراز و فراهم شدن شرایط در حد بسیار مطلوب، به‌صورت محدود برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، طرح ملی رحله حفظ شبانه‌روزی جزء ۳۰ و سوره مبارکه بقره ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله است که مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با همکاری نهادهای مختلف آن را در ایام تابستان برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha