آمادگی متخصصان بسیجی فارس برای حل مشکلات کشاورزی
کد خبر: 4127042
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد؛

آمادگی متخصصان بسیجی فارس برای حل مشکلات کشاورزی

سردار یدالله بوعلی با اشاره به تأثیر مستقیم حفظ محیط زیست بر سلامت جامعه از آمادگی متخصصان بسیجی استان فارس برای احصا و حل مشکلات حوزه کشاورزی خبر داد.

کاشت نهال توسط فرمانده سپاه فجربه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 18 اسفندماه در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی استان فارس با تأکید بر اهمیت مسئله حفظ محیط زیست و درختکاری گفت: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود نقش اساسی را در پویش ملی کاشت نهال ایفا کند.

وی تصریح کرد: بدون شک مسئله مهم حفظ محیط زیست از طریق کاشت نهال، تکثیر درختان و احیای جنگل‌ها تأثیر مستقیم و بسزایی بر سلامت جامعه و نسل آینده خواهد داشت.

بوعلی با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی فارس آمادگی دارد در هر عرصه‌ای که نیاز باشد به کشاورزان و دامپروران خدمت‌رسانی کند، گفت: متخصصان بسیجی و اعضای هیئت اندیشه‌ورز این سازمان مشکلات و مسائل حوزه کشاورزی استان را احصا و راه‌حل‌های اجرایی برای این مشکلات به مسئولان ارائه دهند.

یادآور می‌شود، در این مراسم که با حضور مسئولان سپاه فجر و دست‌اندرکاران سازمان جهاد کشاورزی فارس برگزار شد، چند اصله نهال مزین به پلاک پاسداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت حجت‌الاسلام محمد مؤیدی در محوطه فضای سبز سپاه فجر کاشته شد.

انتهای پیام
captcha