نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4126742
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ایلام برگزار شد

نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان امروز، ۱۶ اسفندماه در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، ناصر نجفی، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام، امروز، ۱۶ اسفندماه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به اعضا و تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان(عج) و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری گفت: نگاه دولت خدمت مضاعف مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

نجفی ادامه داد: تمامی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در سال آینده جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به‌صورت مستمر برگزار کنند و گزارش عملکرد آن‌را به استانداری ارسال کنند.

وی با اشاره به ۲۲ اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: انتظار می‌رود در این روز از خانواده‌های معزز شهدا تقدیر به‌عمل آید. امیدواریم در سال ۱۴۰۲ با برنامه‌ریزی صحیح و مدون و به شکل نظامند با افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها کمکی به خدمات عمومی داشته باشیم.

نجفی با اشاره به بازدید‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: بازدید‌های سرزده از همه ادارات در سال جدید در دستور کار قرار گرفته و از عملکرد و نحوه خدمات‌دهی دستگاه‌های اجرایی استان به مردم نظارت بیشتری خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود حاتمی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان(عج) گفت: امر به معروف و نهی از منکر همانند نماز واجب است و خداوند قرآن را نازل کرده که دین خدا را معرفی کند.

وی اظهار کرد: اعمال انسان در دو حالت اول اعمال مثبت که مردم را به دین خدا دعوت کردن است که امر به معروف و دوم اینکه انسان مرتکب را از انجام آن اعمال بد نهی کردن است.

انتهای پیام
captcha