برنامه‌های ماه رمضان محله‌محور برگزار شود
کد خبر: 4126683
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

برنامه‌های ماه رمضان محله‌محور برگزار شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه‌های ماه رمضان،‌ گفت: درنظر داریم ویژه‌برنامه‌های این ماه مبارک را محله‌محور برگزار کنیم.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز، 16 اسفند در شورای مدیران تبلیغات اسلامی استان با تبریک نیمه شعبان گفت: برنامه‌ریزی‌های ادارات استان در راستای اجرای برنامه‌های نیمه شعبان قابل تقدیر است اما برنامه‌های مناسبتی یکی از کارهای ما است و کار تبلیغات اسلامی صرفاً کار مناسبتی نیست.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی عملیات فصل بندگی و ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه‌های ماه مبارک رمضان افزود: در این ماه مبارک «محله همدل»، «مردم ماه»، «نشر خوبی‌ها»، «عملیات قرآنی» باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه باید در ماه رمضان برنامه‌ها را محله محور برگزار کنیم، بیان کرد: در بخش «مردم ماه» افرادی که یک ویژگی خاص دارند باید معرفی شوند.

وی با تأکید بر نشر خوبی‌ها و امیدآفرینی در جامعه ادامه داد: نکات امیدآفرین باید در عین پذیرش اشکالات، به خوبی دیده شود و بیشتر از گذشته ترویج یابد.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به مشارکت‌ها تأکید کرده است و فرموده‌اند: «به هم‌افزایی‌ها براساس اشتراکات نیاز داریم» بنابراین مشارکت دستگاه‌ها در اجرای فعالیت‌ها امری لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر نیاز به ایجاد شور و نشاط در جامعه بیان کرد: رؤسا و همکاران استان باید فکرها را متمرکز و همت‌ها را جمع کنند تا در راستای ایجاد شور و نشاط برای اعیاد قربان تا غدیر مراسم‌های ویژه را در همه شهرستان‌ها برگزار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به توسعه فعالیت‌های حوزه رسانه در استان افزود: کمیته رسانه با مسئول رسانه، مسئول روابط عمومی و مسئول خبرگزاری مهر در استان شکل خواهد گرفت که در دو بخش انتظارات و توقعات ستاد و انتظارات استان فعالیت خواهند کرد.

یادآور می‌شود؛ در ادامه ناصر معماری به عنوان دبیر شبکه تشکل‌های دینی، جواد عبدالله‌زاده به عنوان مسئول رسانه و الهام دهقانی به عنوان مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha