ارائه خدمت ۱۲۰ نفر از کادر درمان به زائران نیمه شعبان قم
کد خبر: 4126529
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
در دارالشفاء مسجد جمکران انجام می‌شود؛

ارائه خدمت ۱۲۰ نفر از کادر درمان به زائران نیمه شعبان قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ارائه خدمات درمانی شبانه روزی ۱۲۰ نفر از کادر درمان به زائران نیمه شعبان در درمانگاه دارالشفاء مسجد جمکران خبر داد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی مصری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان قم به مناسبت ایام نیمه شعبان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم در ایام نیمه شعبان در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و همچنین پشتیبانی در آمادگی و آماده باش کامل است.

وی گفت: در مجموع تعداد ۱۲۰ نیرو متشکل از پزشکان متخصص و عمومی و همچنین کادر درمان به صورت شبانه روزی در درمانگاه دارالشفا در جوار مسجد مقدس جمکران خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می‌دهند.

مصری افزود: در راستای ارائه خدمات پزشکی، اقداماتی در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و همچنین پشتیبانی صورت گرفته و طی فراخوانی که در بین نیروها داده شد افراد مشخص و تقسیم کار لازم بین آنان صورت پذیرفته است.

وی افزود: درمانگاه شبانه روزی دارالشفای مسجد مقدس جمکران به صورت شبانه روزی به زائران در ایام نیمه شعبان خدمات درمانی می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در این مرکز درمانی، خدماتی از جمله دندانپزشکی، زنان، رادیولوژی و آزمایشگاه برای زائران و مجاوران به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود.

مصری ابراز کرد: پزشکان عمومی و متخصص داوطلب نیز از شهرهای مختلف از جمله تهران، اراک، ساوه و کاشان نیز به منظور ارائه خدمات به زائران در ایام نیمه شعبان اعلام آمادگی کردند که در پایگاه‌های پیش بینی شده فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha