جوانان پرچم‌داران گام دوم انقلاب هستند
کد خبر: 4125804
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

جوانان پرچم‌داران گام دوم انقلاب هستند

استاندار یزد در پیامی با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، روز جوان را به جوانان برومند ایران اسلامی و پرچم‌داران حقیقی گام دوم انقلاب به‌ویژه جوانان پرتلاش و تحول‌آفرین استان یزد تبریک گفت.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در پیامی با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع)، روز جوان را به جوانان برومند ایران اسلامی و پرچم‌داران حقیقی گام دوم انقلاب به ویژه جوانان پرتلاش و تحول آفرین استان یزد تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: 

«فاصله میان بایدها و واقعیت‌ها با حضور نسل جوان طی شدنی است.(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

جوانی بهار عمر و سرمایه‌ای بی‌بدیل است و جوان مظهر سرزندگی و بالندگی که این قوه عاقله و موتور محرکه پشتوانه‌ای محسوب می‌شود تا خمودگی، رکود و سکون را در جامعه از میان برداشته و به توانگری، بالندگی و پویایی بدل کند.

با درود به جوانان عرصه ایثار و مقاومت؛ سالروز خجسته میلاد جوان تاریخ‌ساز عاشورا، آیینه تمام نمای نبی مکرم اسلام و روز جوان را به جوانان برومند ایران اسلامی و پرچم‌داران حقیقی گام دوم انقلاب به ویژه جوانان پرتلاش و تحول آفرین استان یزد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است جوانان این مرز و بوم با  روحیه بلند و همت والای خویش در راه رسیدن به قله‌های عظمت ایران اسلامی به مدد ایمان، توانمندی، ابتکار و کارآمدی خوش بدرخشند و در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی و توجهات خاصه ولی‌عصر(عج) گام برداشته و زمینه‌ساز تجلی ظهور باشند.»

انتهای پیام
captcha