مسئولان تدابیری برای خنثی‌سازی آثار ارزی از معیشت مردم داشته باشند
کد خبر: 4125674
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

مسئولان تدابیری برای خنثی‌سازی آثار ارزی از معیشت مردم داشته باشند

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه جنگ ارزی در امتداد جنگ ترکیبی دشمن است گفت: انتظار می‌رود مسئولان تدابیری برای خنثی‌سازی آثار آن از معیشت مردم اتخاذ کنند.

ارسالی// مسئولان تدابیری برای خنثی‌سازی آثار ارزی از معیشت مردم داشته باشند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان، امام جمعه موقت شاهرود، 12 اسفند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با بیان اینکه جوانی یک فرصت تکرار نشدنی است زیرا در این مقطع جوان در اوج برافروختگی و نشاط و شور و هیجان است که هم می‌تواند باعث رشد و تکامل باشد و هم نابسامانی، اظهار کرد: تربیت در این دوره با سرنوشت دنیا و آخرت انسان گره خورده است.

وی با بیان اینکه اگر جامعه‌ای برای جوانان خود سرمایه‌گذاری کند سود بیشتری می‌برد، متذکر شد: اهمیت دستگاه‌های فرهنگی مانند دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در این نقطه معلوم می‌شود و مسامحه در این امر نابخشودنی است.

امام جمعه موقت شاهرود با تأکید بر اینکه  رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ۹۴ بر جهاد تبیین توجه دارند یادآور شد:  جوانان سوالاتی مانند چرایی انقلاب و جنگ تحمیلی و قطع رابطه با آمریکا و دفاع از حرم و شبهات مطرح شده درباره فلسفه مجلس خبرگان رهبری دارند که باید پاسخ داده شود.

به گفته وی؛ روز نیمه شعبان روز سرباز گمنام نام گرفته و این فرصتی است برای قدر دانی از سربازانی است که مظلومانه در نقش دیده‌بانی که در دل دشمن تحرکات آن را رصد می‌کنند و گاهی در نهایت به شرف شهادت نائل می‌شوند است.

امام جمعه موقت شاهرود ادامه داد: ما جنگ ارزی را در امتداد جنگ ترکیبی دشمن می‌دانیم و انتظار آن است که مسئولان و خدمتگزاران تدابیری برای خنثی سازی آثار آن در معیشت مردم اتخاذ و عوامل داخلی آن‌ها را شناسایی و مجازات کنند.

عبداللهیان  به برچیده شدن دفتر ایران اینترنشنال از لندن اشاره کرد و افزود: انتقال اینترنشنال به آمریکا هم دارای پیام‌هایی است که هوشیارانه باید آن را رصد کرد اولاً فرار از مواجهه با مسئولان امنیتی ایران و به خدمت گرفتن آن‌ها از طرف جمهوری اسلامی و یا تقویت جبهه مجازی و عناصر ایرانی وابسته به آمریکا از احتمالات دیگر است.

انتهای پیام
captcha