فعالان نیکوکار در چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 4125460
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶

فعالان نیکوکار در چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند

به‌مناسبت اعیاد شعبانیه از ۴۰ کنش‌گر و فعال عرصه احسان و نیکوکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اهدای جایزه ملی احسان تجلیل شد.

تجلیل از فعالان احسان و نیکوکاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، آیین تجلیل از کنش‌گران اجتماعی برگزیده چهارمحال و بختیاری روز گذشته، ۱۰ اسفندماه با حضور ۱۰۰ نفر از نمایندگان فعالان اجتماعی و مسئولان استان برگزار شد. در این آیین که به‌مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد، از ۴۰ کنش‌گر و فعال عرصه احسان و نیکوکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اهدای جایزه ملی احسان تجلیل شد.

محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان در این مراسم اظهار کرد: این فعالان در یک سال گذشته در حوزه‌های مساجد و هیئت‌ها، قرارگاه عدالت آموزشی، قرارگاه بانوان، قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای، ترویجی و رسانه‌ای، مراکز نیکوکاری و خیریه، نوآفرین و فعال اجتماعی گام‌های مهمی برای محرومیت‌زدایی برداشتند.

ابراهیمی افزود: بنیاد احسان و نیکوکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در یک سال گذشته و در راستای اجرایی شدن اهداف و برنامه‌های محرومیت‌زدایی و به همت فعالان و کنش‌گران اجتماعی بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در چهارمحال و بختیاری هزینه کرده است.

وی با تصریح اینکه هم‌اکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر در قالب کنش‌گران اجتماعی در گروه‌های مردمی و جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همکاری می‌کنند، افزود: در این مراسم از ۴۰ نفر از برگزیدگان در عرصه‌های پیشرفت منطقه‌ای، عدالت آموزشی، نوآفرین، مسئله محور، بانوان، مساجد و هیئات، ترویجی و رسانه‌ای، فعال اجتماعی، خیریه‌ها و ... تقدیر به عمل می‌آید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پایان به تشریح فعالیت‌های بنیاد احسان این ستاد در بخش‌های مختلف در سال جاری پرداخت و میزان حمایت‌های صورت گرفته از محرومان استان را تشریح کرد.

انتهای پیام
captcha