مؤذنان استانی برای حضور در رسانه ملی تلاش کنند
کد خبر: 4125313
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
سرابی:

مؤذنان استانی برای حضور در رسانه ملی تلاش کنند

قائم‌ مقام شورای عالی قرآن با مصوب شدن پخش استانی اذان «محمود یزدی» مؤذن و قاری خوزستان، گفت: امروز در استان‌ها این تلاش شکل گرفته است تا چهره‌هایی که قابلیت حضور در شبکه‌های ملی را دارند به تدریج در عرصه اذان و هنرهای تنغیمی حضور پیدا کنند.

سید علی سرابیبه گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم رونمایی اذان «محمود یزدی» مؤذن و قاری خوزستان امروز، دهم اسفند به صورت ویدئوکنفرانس در ارتباط با شورای عالی قرآن در صدا و سیمای مرکز استان خوزستان برگزار شد. 

سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن، در این نشست ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی و پیشکسوتان قرآنی حاضر در جلسه گفت: از دوستانمان در صدا و سیمای مرکز استان تشکر می‌کنم که زحمت بسیار کشیدند. آقای یزدی این افتخار را پیدا کردند که اذانشان به تصویب برسد و از آنتن شبکه استانی مرکز خوزستان پخش شود. امیدواریم در آینده این اذان از طریق شبکه‌های ملی نیز پخش شود.

وی خاطرنشان کرد: این تلاش امروز در استان‌ها شکل گرفته است که چهره‌هایی که قابلیت حضور در شبکه‌های ملی را دارند، به تدریج در عرصه تلاوت، اذان و هنرهای تنغیمی حضور پیدا کنند.

سرابی ادامه داد: امیدواریم رونمایی از این اذان، فتح بابی شود و مرکز خوزستان با وجود استعدادهای درخشانی که در استان دارد بهتر بتواند از این ظرفیت استفاده کند و شاهد حضور آنها در عرصه رسانه باشیم.

قائم مقام شورای عالی قرآن در پایان گفت: از همکاران شورای عالی قرآن که این موضوع را پیگیری کردند تا این اذان قابل پخش شود تشکر می‌کنم. امیدواریم در آینده شاهد پخش اذان‌های متعدد دیگری از مرکز استان خوزستان در رسانه ملی باشیم.

گفتنی است این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان، داریوش دبیقی، مدیرکل صداوسیمای استان، مهدی دغاغله، نماینده شورای عالی قرآن در استان و محمود یزدی قاری و مؤذن خوزستانی همراه بود.  

انتهای پیام
captcha