نیروی کارآمد جوان موجب اعتلای نظام اسلامی می‌شود
کد خبر: 4125284
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

نیروی کارآمد جوان موجب اعتلای نظام اسلامی می‌شود

مسئول بنیاد ملی خانواده و قرارگاه جوانی جمعیت استان مازندران گفت: نیروی کارآمد جوان موجب اعتلای نظام اسلامی و پیشرفت همه‌جانبه برای تشکیل تمدن نوین جهانی می‌شود.

مرکز تخصصی ریحانه الرسول (س) جویبار

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام مصطفی صاحبی، مسئول بنیاد ملی خانواده و قرارگاه جوانی جمعیت استان مازندران، امروز، ۱۰ اسفند در جمع بانوان طلبه مرکز تخصصی ریحانة الرسول(س) جویبار، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مسئله بحران جمعیت گفت: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است که اصلی‌ترین راهکار آن جهاد تبیین است.

وی با اشاره به  مؤلفه‌های جهاد تبیین به مهم‌ترین مسئله تهدیدکننده برای پایداری این نظام، افزود: داشتن نیروی کارآمد جوان موجب اعتلای نظام اسلامی و پیشرفت همه‌جانبه برای تشکیل تمدن نوین جهانی است.

صاحبی تصریح کرد: در برهه‌ای از زمان در کشور، سیاست‌های جمعیتی غلطی حاکم بود که با حمایت بهداشت جهانی همراه بود، تا جایی که مسیر ۲۰ ساله کنترل جمعیت در طی ۵ سال به بار نشست و بعد از آن، با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرد.

مسئول بنیاد ملی خانواده و قرارگاه جوانی جمعیت استان مازندران در بخشی از سخنان خود به دغدغه‌‌های مقام معظم رهبری در زمینه سیاست‌های جمعیتی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از سال ۹۰ مستقیم در این مسئله با دادن بیانیه‌ای ورود پیدا کردند که متأسفانه مسئولان مربوطه جز چند کار نمایشی، هیچ‌گونه فعالیتی انجام ندادند.

وی با اشاره به آسیب‌های خانواده کم‌جمعیت به وظیفه طلاب و مبلغان اشاره کرد و افزود: ترویج ازدواج آسان، تشویق به فرزندآوری و در کنار آن اصلاح سبک زندگی امروزی که سمت و سوی غربی به خود گرفته و حذف تجملات و تشریفاتی که مانع از تشکیل یک زندگی آرام  می‌شود، وظیفه مبلغان دینی است که در این زمینه ورود پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha