تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)»
کد خبر: 4125091
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)»

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: زمان شرکت در مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)» تا پایان فروردین سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

محسن کرمیان فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از تمدید زمان شرکت در مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)» در استان خبر داد و اظهار کرد: این امر با توجه به درخواست و استقبال شرکت‌کنندگان از استان‌های کشور انجام گرفته است.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه در گروه سنی ۱۵ سال به بالا هستند و منبع اطلاعاتی این مسابقه کتاب «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)» تألیف حسین قنادی از انتشارات ستاد اقامه نماز خواهد بود.

کرمیان در خصوص مصادف شدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، گفت: برای بهره‌گیری بیشتر از ماه مبارک رمضان و آشنایی با سیره اهل‌بیت(ع) زمان شرکت در این مسابقه تا پایان فروردین سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

دبیر شورای اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان یادآور شد: داوری نتایج مسابقه در روز ۱۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ همزمان با روز بزرگداشت معلم اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha