هشتمین نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» با حضور ۹۰ تولیدکننده گشایش یافت
کد خبر: 4124908
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
در خراسان‌جنوبی:

هشتمین نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» با حضور ۹۰ تولیدکننده گشایش یافت

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: هشتمین نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» با حضور بیش از ۹۰ تولیدکننده از امروز در سالن شماره ۲ حسینیه جماران گشایش یافت.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، امروز ۸ اسفندماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» اظهار کرد: نمایشگاه مردمی از تولیدات خرد خانگی بانوان خراسان‌جنوبی برپا شده است.

وی افزود: هشتمین نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» با حضور بیش از ۹۰ تولیدکننده از امروز در سالن شماره ۲ حسینیه جماران گشایش یافت.

هنری با اشاره به اینکه نمایشگاه مردمی از تولیدات خرد خانگی بانوان خراسان جنوبی برپا شده اس، افزود: این نمایشگاه عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

وی ادامه داد: در حوزه نمایشگاه‌ها شبکه‌ای با مدیریت شرکت‌کنندگان و تولیدکنندگان فعال در حوزه خانگی و مشاغل خرد تشکیل شده است که برای حضور در همین نمایشگاه حدود ۱۸۰ نفر متقاضی بودند که بر اساس سطح‌بندی ۹۰ نفر حائز شرایط شرکت در نمایشگاه استانی شدند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه علاوه بر فروش تولیدات خود از آموزش‌های کسب و کار و بهداشت و سلامت بهره‌مند می‌شوند و امیدواریم با این حمایت‌ها منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مردم پایه که مهمترین هدف ما در بخش اشتغال مردمی‌کردن اقتصاد است را به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام
captcha