آمادگی برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس فارس
کد خبر: 4124906
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

آمادگی برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس فارس

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در 14 اسفندماه از آمادگی این سازمان برای برگزاری این مراسم در تمام مدارس استان خبر داد.

مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی فارس، مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس امروز، 8 اسفندماه با اشاره به برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در 14 اسفندماه و آمادگی این سازمان در برگزاری این مراسم در تمام مدارس استان فارس، گفت: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که امروزه اکثر افراد جامعه با آن مواجه هستند، امسال نیازمندان بیش از پیش به کمک‌های نیکوکاران امیدوار هستند.

وی با بیان اینکه مبالغ جمع‌آوری شده در مدارس، برای افراد نیازمند آن مدرسه صرف می‌شود، افزود: متولی برگزاری این جشن در مدارس دانش‌آموزان هستند که فرایند هزینه کرد مبالغ اهدایی نیز امسال با رویکرد مبتنی بر تربیت اقتصادی با نظارت خود دانش‌آموزان هزینه خواهد شد.

کریمی با تأکید بر رویکرد سازمان دانش‌آموزی در برقراری عدالت تربیتی، از راه‌اندازی مرکز مشاوره این سازمان با همکاری اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس، به منظور ارائه خدمان به دانش‌آموزان کم برخوردار خبر داد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: در همین راستا، باشگاه مهارت دانش‌آموزی نیز به منظور ارائه خدمات و مهارت‌آموزی در بین دانش‌آموزان، اقدام به بورسیه کردن درصدی از دانش‌آموزان کم برخوردار کرده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اعزام دانش‌آموزان زیارت اولی به سفر مشهد مقدس، از اعزام یک کاروان زیارتی ویژه دانش‌آموزان ایتام خبر داد و افزود: در راستای تکریم ایتام، یکی از کاروان‌های زیارت اولی به این دانش‌آموزان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام
captcha