نماد جشن و شادی طی ایام شعبان در شیراز متبلور شود
کد خبر: 4124787
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

نماد جشن و شادی طی ایام شعبان در شیراز متبلور شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه ماه شعبان، ماه خاص شیعیان است که نیاز است چراغانی شود و فضای شهر تلطیف شود، افزود: در این ایام باید نماد جشن و شادی مردم شیعیان سومین حرم اهل بیت(ع) در شهر متبلور شود.

علی ترابی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، علی ترابی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز شب گذشته، 7 اسفندماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان، ماه اعیاد اهل بیت و جشن و سرور است، ولی امسال ما شاهد حرکت خاصی از شهرداری در سطح شهر نیستیم.

وی با بیان اینکه ماه شعبان، ماه خاص شیعیان است که نیاز است چراغانی شود و فضای شهر تلطیف شود، افزود: در این ایام باید نماد جشن و شادی مردم شیعیان سومین حرم اهل بیت(ع) در شهر متبلور شود.

ترابی از شهردار شیراز خواست تا در باقی مانده این ماه و اعیادی که باقی مانده، اتفاق خاصی برای بزرگداشت این اعیاد در شیراز رقم خورد و فضای شهر به سمت جشن و سرور رود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین به موضوع تشکیل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری اشاره کرد و افزود: تشکیل این سازمان مصوبه شورا بود لذا لازم است شهردار شیراز در اسرع وقت این اقدام را انجام دهد.

وی بر ضرورت تفکیک سازمان فضاهای سبز و سیما و منظر که جای خالی آن را در سطح شهر می‌بینیم، تأکید کرد و افزود: امیدواریم در نوروز اتفاق زیبایی در حوزه سیما و منظر بیفتد.

انتهای پیام
captcha