روش‌های امر به معروف متناسب با سطح فهم مخاطب باشد
کد خبر: 4124643
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

روش‌های امر به معروف متناسب با سطح فهم مخاطب باشد

معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان با تأکید بر تقویت راهکارهای گسترش فرهنگ حجاف و عفاف، گفت: روش‌های امر به معروف و نهی از منکر بایستی متناسب با سطح فهم و زبان مخاطب باشند تا اثرگذاری عمیق داشته باشند.

حجت‌الاسلام مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست آموزشی نیروهای حراست فیزیکی دانشگاه لرستان با موضوع راهکارهای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف، با تدریس معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان برگزار شد.

در این نشست آموزشی که امروز، هفتم اسفندماه در سالن جلسات شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با تأکید بر تقویت راهکارهای گسترش فرهنگ حجاف و عفاف، گفت: اجرای کامل فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در همه ابعاد باعث رشد، پیشرفت و تعالی اخلاقی و معنوی جامعه می‌شود.

وی افزود: دین اسلام در همه ابعاد فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی دارای برنامه است و اجرای کامل تعالیم دین اسلام در همه ابعاد زندگی، باعث خودسازی و پیشرفت انسان و جامعه می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه روش‌های امر به معروف و نهی از منکر بایستی متناسب با سطح فهم و زبان مخاطب باشند تا اثرگذاری عمیق داشته باشند، تصریح کرد: اسلام دین کامل و جامعی است و احکام و تعالیم آن بایستی به‌صورت کامل در همه ابعاد، اجرا شود.

مهدوی در خاتمه گفت: انسان ابتدا باید از خود شروع کند و در مسیر خودسازی دینی، اخلاقی و معنوی حرکت کند.

در این کارگاه آموزشی، حاضران نیز پرسش های خود را مطرح کردند و معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به پرسش‌ها، پاسخ داد.

انتهای پیام
captcha