جهادگری واقعی در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ایلام مشهود است
کد خبر: 4124317
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

جهادگری واقعی در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ایلام مشهود است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرکت‌های جهادی و مردم محوری از ویژگی‌های بارز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام است، گفت: جهادگری واقعی و توجه جدی به فرمایشات مقام معظم رهبری، در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کاملاً مشهود است.

بیمارستان سیار بنیاد احسان در هلیلانبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، علی‌اکبر بسطامی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، امروز، 6 اسفندماه در حین بازدید از روند فعالیت بیمارستان سیار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، در شهرستان هلیلان، اظهار کرد: مجموعه ستاد اجرایی در استان به‌صورت جهادی، با ایثار و از خودگذشتگی در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه توجه به بهداشت و درمان مردم هلیلان نیاز مبرم بود که استقرار بیمارستان سیار بنیاد احسان بخشی از نیاز‌های این منطقه در این زمینه را حل می‌کند، بیان کرد: جهادگری واقعی و توجه جدی به فرمایشات حضرت آقا، در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت(ره)، استان کاملاً مشهود است.

بسطامی با اشاره به اینکه اگر در ایام اربعین ۱۴۰۱ اقدامات و حرکت‌های فوق سریع ستاد اجرایی و مدیرکل جهادیش نبود قطعاً در مرز مهران دچار بحران می‌شدیم، تصریح کرد: همه مدیران باید مثل مدیر کل ستاد اجرایی ایلام پای کار باشند و خستگی‌ناپذیر به مردم خدمت کنند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ستاد اجرایی در استان بدون ادعا و عملگرا در حال محرومیت‌زدایی است که جای تشکر دارد.

وی با تأکید بر اینکه منطقه هلیلان دارای مردمانی لایق، ارزشمند، با اصالت و قدردان است، گفت: استان ایلام در حوزه بهداشت و درمان ضعیف بوده که نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشور است.

انتهای پیام
captcha