مسئولان برای دغدغه‌های مردم چاره‌اندیشی کنند
کد خبر: 4124120
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
امام جمعه سنندج:

مسئولان برای دغدغه‌های مردم چاره‌اندیشی کنند

ماموستا فایق رستمی با اشاره به اینکه دولت و دستگاه‌ها ی اجرایی استان کردستان باید برای توسعه کشور قدم‌های بزرگتری بر‌دارند، گفت: دغدغه‌های مردم و مشکلات اقتصادی، گرانی و بالا بودن قیمت اجناس را به وزیر اقتصاد نیز انتقال دادیم که امیدواریم برای آن چاره‌اندیشی شود.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، پنجم اسفندماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تأکید بر لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم گفت: خواست ملت امروز به میدان آمدن مسئولان و تلاش برای برطرف شدن مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه دولت و دستگاه‌های اجرایی استان باید برای توسعه کشور قدم‌های بزرگ‌تری بر‌دارند، افزود: دغدغه‌های مردم و مشکلات اقتصادی، گرانی و بالا بودن قیمت اجناس را به وزیر اقتصاد نیز انتقال دادیم که امیدواریم برای آن چاره‌اندیشی شود.

امام جمعه سنندج با تقدیر از عفو رهبری و اقدام دستگاه قضایی برای آزادی دو ماموستای کردستانی و بازداشتی‌های حوادث اخیر بیان کرد: امیدواریم به زودی شاهد آزادی تمام زندانیان مرتبط به جریان‌های چند ماهه اخیر باشیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان دائم در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه و اختلاف بین ملت و نظام هستند، افزود: دشمنان بارها در عمل نشان داده‌اند که هیچگاه دلسوز جامعه اسلامی نیستند.

ماموستا رستمی افزود: دشمن امنیت ما را نمی‌خواهد و به مصلحت کشورمان و جامعه اسلامی عمل نمی‌کند، همچنانکه رژیم بعث هزاران کُرد را قتل عام کرد و غربی‌ها سکوت کردند، بنابراین نباید فریب تبلیغات دروغین آنان را خورد.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است، یادآور شد: باید هوشیار باشیم، چراکه ایجاد تشتط بین مردم و مذاهب اسلامی هیچگاه قابل جبران نیست.

انتهای پیام
captcha