۱۴۰۰ زائر اولی سراسر کشور به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شدند
کد خبر: 4123874
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

۱۴۰۰ زائر اولی سراسر کشور به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شدند

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک شعبان و اعیاد خجسته امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع)، ۱۴۰۰ زائر اولی از سراسر کشور به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

۱۴۰۰ زائر اولی سراسر کشور به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شدندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، امین بهنام، معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک شعبان و اعیاد خجسته امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع)، ۱۴۰۰ زائر اولی از سراسر کشور به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شدند. این زائران با مشارکت خیران و گروه‌های مردم‌نهاد و با همکاری آستان قدس رضوی از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی و غربی، مرکزی و ... برای نخستین‌بار توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی را یافتند.

وی افزود: بیشتر این زائران چون از شهرها و نقاط دور افتاده کشور برای نخستین‌بار مشرف می‌شوند به مدت هفت روز در مشهد حضور خواهند داشت و برنامه‌های مختلف مذهبی برای آنها اجرا خواهد شد.

بهنام تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در روز میلاد حضرت امام حسین(ع) مسابقه‌ دلنوشته‌ای برای این زائران برگزار خواهد شد که پس از قرعه‌کشی به ۱۵۰ نفر از زائران کمک هزینه سفر به عتبات عالیات تقدیم خواهد شد.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی اضافه کرد: ظهر امروز نیز مراسم جشن ازدواج ۱۰ زوج زائر اولی از اعضای این کاروان در حرم مطهر رضوی برگزار شد تا زندگی مشترک خود را از جوار بارگاه منور رضوی و در پناه حضرت رضا(ع) آغاز کنند.

انتهای پیام
captcha