ایلام در زمینه اشتغالزایی مددجویان جزو استان‌های برتر است
کد خبر: 4123693
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

ایلام در زمینه اشتغالزایی مددجویان جزو استان‌های برتر است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: کمیته امداد ایلام از نظر اشتغال ایجاد شده و جذب تسهیلات اشتغال جزو رتبه‌های برتر کشور است.

دیدار استاندار ایلام با رئیس کمیته امداد کشوربه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، شامگاه، دوم اسفندماه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، در استانداری ایلام، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه با اشاره به مجاهدت‌ها و تلاش‌های مجموعه کمیته امداد در سطح کشور و استان ایلام، گفت: اقدامات کمیته امداد استان برای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی خانوار‌های کم درآمد ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: عملکرد کمیته امداد موجب اعتماد بالای مردم به این نهاد شده است و تلاش این نهاد انقلابی موجب شده که مشکل اشتغال و مسکن بسیاری از نیازمندان جامعه برطرف شود.

استاندار ایلام با ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد استان در بحث «احداث مسکن» و «اشتغالزایی» خانوار‌های تحت پوشش، گفت: کسب رتبه برتر عملکرد کمیته امداد استان در کل کشور نشان از تلاش هم جانبه مدیران و پرسنل این نهاد انقلابی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه ایلام از تعهد اشتغال تعیین شده پیشی گرفته است، تصریح کرد: میزان تعهد اشتغال استان ایلام ۶ هزار و ۶۷۱ نفر بوده است که تاکنون ۱۵ هزار و ۱۱۴ ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد برای استان ایلام تأیید شده است که این میزان رشد ۲۶۶ میزان ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد را نشان می‌دهد که در این توفیقات کمیته امداد استان نیز سهیم بوده است و جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: شکل‌گیری کمیته امداد برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) و در راستای توجه به محرومان جامعه است و در اقصی نقاط کشور شاهد خدمات‌رسانی به جامعه هدف آن‌ها هستیم. سال گذشته ۱۰۶ میلیارد تومان مردم ایلام برای کمک به نیازمندان جامعه به کمیته امداد کمک کرده‌اند و امسال این میزان به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه ویژه نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام به کمیته امداد استان، گفت: هماهنگی و همدلی مدیران در استان ایلام بی‌نظیر است.

وی گفت: کمیته امداد ایلام از نظر اشتغال ایجاد شده و جذب تسهیلات اشتغال جزو رتبه‌های برتر کشور است. از ۴۵۰ میلیارد تومان سهم استان حدود ۴۳۰ میلیارد تومان جذب شده است که این میزان نشان از جذب ۹۵ درصدی تسهیلات تبصره ۱۶ را دارد.

انتهای پیام
captcha