بسیج سازندگی مسیر موفق مردمی‌سازی فعالیت‌هاست
کد خبر: 4123506
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

بسیج سازندگی مسیر موفق مردمی‌سازی فعالیت‌هاست

فرماندار قزوین با بیان اینکه حضور مردم در ارکان مهم تصمیم‌گیری و اجرا از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است، گفت: فعالیت‌های بسیج سازندگی الگوی موفق این مردمی‌سازی و اهمیت دادن به تخصص و تعهد گروه‌های مردمی در قالب بسیج است.

کاظمی فرماندار قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، عباس کاظمی، فرماندار قزوین با حضور در محل بسیج سازندگی استان قزوین با مسئول، اعضا و فعالین بسیج سازندگی گفت‌وگو و از بخش‌های مختلف فعالیت‌های این قشر اثرگذار بازید کرد.

کاظمی در این دیدار با اشاره به خدمات قابل توجهی که بسیج سازندگی به خصوص در مناطق محروم ارائه می‌دهد، گفت: امروز بسیج سازندگی به عنوان یک ستون مستحکم در حمایت از دولت با اتصال به بدنه کارشناسی مردمی توانسته بارهای سنگینی که سال‌های سال بر زمین مانده بود را بردارد و کارهای ناممکن را به سرانجام برساند.

وی اظهار کرد: سطح پروژه‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی در شهرستان قزوین یک سطح مترقی و قابل اتکاست، امروز این نهاد مقدس سخت‌ترین پروژه‌ها را با مدیریت و کار اصولی با کمترین هزینه ممکن به سرانجام می‌رساند و هر روز شاهد خبرهای خوش از پایان پروژه‌ها در اقصی نقاط شهرستان توسط بسیج هستیم.

فرماندار قزوین مدل کار بسیج سازندگی را حلقه گمشده مردمی‌سازی فعالیت‌ها در دولت‌های گذشته دانست و بیان کرد: اگر می‌خواهیم بدون بزرگ کردن دولت به توان متخصصین، فعالین و دلسوزان در اقشار مختلف مردم دست پیدا کنیم باید دنبال مسیرهای نو باشیم که قطعاً ظرفیت عمومی بسیج یکی از این راه‌های امتحان شده و موفق است.

وی با تشکر از نقش‌آفرینی بسیج سازندگی در خدمت به مردم مناطق محروم اضافه کرد: در بخش‌های مختلف چون آب آشامیدنی، راه، مسکن، اقتصاد مقاومتی و اشتغال اتفاقات خوبی در شهرستان توسط بسیج سازندگی رقم خورده است و امید داریم با افزایش تعامل بین دولت و بسیج در بودجه سال آینده نیز شاهد رونق توسعه در بخش‌های محرومی چون الموت، طارم و کوهین باشیم.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی، خدمت بی‌منت، حضور اثرگذار، خدمات زیربنایی، پرهیز از حواشی و در یک کلام حل مشکلات مردم از بزرگترین شاخصه‌های هر نیروی انقلابی در هر جایگاه است و امیدواریم با کمک همه ظرفیت‌ها از جمله بسیج سازندگی شاهد تحقق شعارهای دولت سیزدهم با محوریت عدالت، اهمیت و جمعیت در سرتاسر شهرستان باشیم.

انتهای پیام
captcha