۳۲۰ اثر به دبیرخانه کنگره مروارید عمان ارسال شده است
کد خبر: 4123360
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

۳۲۰ اثر به دبیرخانه کنگره مروارید عمان ارسال شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از ۳۲۰ اثر به دبیرخانه کنگره مروارید عمان خبر داد و گفت: منتخبین این رویداد هنری دوم اسفند ماه در حسینیه عاشقان کربلا ساری معرفی و تجلیل می‌شوند.

حسین جوادی

به گزارش ایکنا از مازندران، حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، یکم اسفند در نشست خبری جشنواره ابوذر و مروارید عمان که در ساری برگزار شد، گفت: رسانه‌ها اگر بخواهند انقلابی فعالیت کنند، باید در راستای منویات رهبری گام بردارند.

وی افزود: رسانه ها باید نقد منصفانه داشته و پیشرو و راهبر برای مدیران باشند.

جوادی تصریح کرد: رسانه‌ها باید به پیشبرد اهداف نظام کمک کنند، سالم‌سازی محتواها و بازنشر آثار تولیدی مطلوب و فاخر باید خروجی جشنواره‌های رسانه‌ای قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری به دنبال جریان‌سازی هستیم، خاطرنشان کرد: مردمی شدن امور بهترین راهکار برای جریان‌سازی است. 

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شعر مروارید عمان، اظهار کرد: باید افتخارات مازندرانی‌ها در عملیات‌های فرهنگی هنری به جامعه معرفی شود.

جوادی با بیان اینکه فراخوان کنگره ۲۵ آذر سال جاری منتشر شد، افزود: ۱۵ بهمن سال جاری آخرین مهلت دریافت آثار بوده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از ارسال ۳۲۰ اثر به دبیرخانه این کنگره خبر داد و گفت: آثار رسیده در سه مرحله داوری شدند و منتخبین این رویداد هنری دوم اسفند ماه جاری در حسینیه عاشقان کربلا ساری معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha